НОВИНИ від 19.09.2014

Coca-Cola — найрозумніший бренд, Unilever — найрозумніший рекламодавець

Coca-Cola названа найрозумнішим брендом у світі, а Unilever — найрозумнішим рекламодавцем у світі в рейтингу Warc 100 2014-го року.

У трійку найрозумніших брендів також потрапили McDonald's і Vodafone, а за найрозумнішим рекламодавцем Unilever слідують PepsiCo і, знову ж, Coca-Cola.

Warc складає рейтинг, стежачи за більш ніж 1700 переможцями в 75-ти різних конкурсах, і ставить бали, виходячи з престижності отриманих нагород.

Як зазначила CEO Warc Луїза Ейнсворт (Luisa Ainsworth): "Ці рейтинги показують, які компанії дійсно використовують маркетингові комунікації для створення своїх кампаній. Warc 100 дозволяє клієнтським компаніям простежити за досягненнями їхньої маркетингової активності і побачити, як компанії здатні зв'язати креативність із бізнес-показниками".

Warc 100: Coca-Cola - найрозумніший бренд, Unilever - найрозумніший рекламодавець Топ-10 найрозумніших брендів у світі:
  1. Coca-Cola
  2. McDonald's
  3. Vodafone
  4. Dove
  5. Pepsi
  6. Volkswagen
  7. Samsung Galaxy
  8. Gillette
  9. Oreo
  10. IBM
Топ-10 найрозумніших рекламодавців у світі:
  1. Unilever
  2. PepsiCo
  3. The Coca-Cola Co.
  4. Mondelez International
  5. Procter & Gamble
  6. McDonald's
  7. Vodafone
  8. Heineken
  9. Mars
  10. Telefonica

За інформацією MMR.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1540


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua