Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 28.04.2015


Світові витрати на рекламу в соціальних медіа сягнуть $23,68 млрд. у 2015-му році

Як повідомляє аналітичне агентство eMarketer, цього року рекламодавці у всьому світі витратять $ 23,68 млрд. на рекламу в соціальних медіа. В цілому, рекламні бюджети на цей канал зростуть на 33,5% у порівнянні з $ 17,74 млрд. у 2014-му році. У 2015-му видатки на соціальні медіа складуть 13,9% сукупних витрат на цифрову рекламу у світі.

eMarketer: Світові витрати на рекламу в соціальних медіа сягнуть $23,68 млрд. у 2015-му році За прогнозами eMarketer, до 2017-го року дохід від реклами в соціальних медіа досягне $ 35,98 млрд., 16% сукупного світового ринку цифрової реклами. Швидкість росту світових витрат на рекламу сповільнюється. У 2014-му вона становила 56,2%, цього року вона впаде до 33,5%, у 2016-му — до 26,3%, у 2017-му — до 20,3%.

Рекламодавці в США і Канаді залишаються провідними драйверами цього ринку. Цього року їх витрати на рекламу зростуть на 31% порівняно з минулим роком і досягнуть $ 10 млрд. Рекламодавці в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні витратять $ 7,4 млрд., у Західній Європі — $ 4,74 млрд. Північноамериканські країни також лідирують по видатках на одного користувача, які становлять $ 50,42 рекламних долара. У Західній Європі ця сума становить $ 25,26, в Азіатсько-Тіхоокенском регіоні — $ 8,04.

У найближчі роки США і Китай будуть лідирувати за видатками на цифрову рекламу у світі. На частку цих країн буде припадати більша половина світового ринку цифрової реклами протягом прогнозного періоду.

Цього року рекламодавці в США витратять $ 9,59 млрд. на рекламу в соціальних медіа, що на 31% вище, ніж у 2014-му, і більш ніж у два рази перевищує їхні витрати на цей канал у 2013-му. До 2017-го року витрати на рекламу в соціальних мережах у США досягнуть $ 14,4 млрд. — близько 20% сукупних витрат на цифрову рекламу в США. У Китаї витрати на цей канал досягнуть $ 3,41 млрд. у цьому році, а в 2017-му — $ 6,11 млрд., склавши 12,5% сукупних витрат на цифрову рекламу в країні.

Не дивно, що більша частка витрат на рекламу в соціальних медіа буде припадати на Facebook. У 2015-му році дохід компанії від реклами досягне $ 15,5 млрд. і 65,5% всіх рекламних витрат на соціальні медіа в світі. У 2014-му частка Facebook на цьому ринку становила 64,5%.

Twitter заробить на рекламі $ 2,09 млрд. у 2015-му році, що складе 8,8% світового ринку реклами в соціальних медіа.