НОВИНИ від 18.05.2016

Рейтинг найдорожчих брендів світу 2016 від Forbes

Рейтинг найдорожчих брендів за версією Forbes (The World's Most Valuable Brands) в черговий раз очолила компанія Apple, набагато випередивши Google, Microsoft, Coca-Cola і Facebook.

Рейтинг найдорожчих брендів світу 2016 від Forbes Вартість бренду Apple виросла за рік на 6% і склала $154,1 млрд., що на 87% перевищує номінальну вартість бренду Google, який посів другий рядок списку. Щорічно компанія витрачає на рекламу $1,8 млрд., відзначає видання. Apple очолює рейтинг вже шостий рік поспіль.

«Бренд оцінюється так, як його сприймають споживачі. Готовність клієнтів платити більш високу ціну або ймовірність, що куплять саме його продукт, — це те, що робить його цінним із точки зору компанії», — прокоментував Девід Райбстін (David Reibstein), професор маркетингу та експерт із брендингу Wharton School університету Пенсільванії.

Вартість бренду компанії Google, що посіла друге місце в рейтингу, склала $82,5 млрд. При цьому за рік ця сума зросла на 26%. Річні витрати Google на рекламу склали $3,2 млрд.

У першу п'ятірку найдорожчих світових брендів потрапили ще три американські компанії. Це Microsoft, вартість бренду якої виросла за рік на 9% і склала $75,2 млрд. Щорічні витрати на рекламу в компанії склали $1,9 млрд. Це Coca-Cola — вартість бренду $58,5 млрд. (зростання — 4%), витрати на рекламу — $4 млрд. І Facebook — вартість бренду соцмережі зросла за рік на 44% і досягла $52,6 млрд. Витрати на рекламу склали $281 млн.

У десятку рейтингу Forbes також потрапили бренди японської Toyota (вартість бренду — $42,1 млрд.) і американських IBM ($41,4 млрд.), Disney ($39,5 млрд.), McDonald's ($39,1 млрд.) і GE ($36,7 млрд.).

У топ-25 найдорожчих брендів світу увійшли корейський Samsung (вартість бренду — $36,1 млрд.). Ще 10 компаній із США: Amazon ($35,2 млрд.), AT&T ($32,6 млрд.), Cisco ($28,4 млрд.), Oracle ($28 млрд.), Intel ($27,7 млрд.), Nike ($27,5 млрд.), Verizon ($25,8 млрд.), Walmart ($25,4 млрд.), American Express ($24,3 млрд.) і Budweiser ($23,4 млрд.). Два автовиробника з Німеччини: BMW ($28,8 млрд.) і Mercedes-Benz ($26 млрд.). Французька Louis Vuitton (Christian Dior), вартість бренду якої $27,3 млрд. І ще один автовиробник з Японії — Honda ($25,2 млрд.).

При складанні рейтингу найдорожчих брендів світу редакція Forbes враховувала прибуток компаній за останні три роки і коефіцієнт впливу бренду на прибуток у різних галузях.

За інформацією Forbes.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1572


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua