НОВИНИ від 23.01.2006

Microsoft бажає придбати Yahoo?

Компанія Microsoft підсилює свою присутність в інтернеті. У західній пресі пройшла інформація про намір американського IT-гиганта придбати контрольний пакет акцій Yahoo. В обох компаніях заперечують будь-яку причетність до подібній угоди, однак офіційно не виключають перспективу спільного співробітництва, націленого, насамперед, на протистояння спільному супернику — Google.

На початку цього року газета The Los Angeles Times з посиланням на анонімне джерело опублікувала інформацію про намір Microsoft придбати Yahoo за $80 млрд. Однак, як повідомляє американське видання, компанія Yahoo від угоди відмовилася, вважаючи вищезгадану суму недостатньою.

Через тиждень один з керівників Microsoft, Стів Баллмер (Steve Ballmer), у своєму інтерв'ю всіляко заперечував подібні чутки, але відзначив, що компанії обговорюють можливе тісне й довгострокове співробітництво. Згадаємо, що в жовтні 2005 р. Microsoft та Yahoo оголосили про підписання договору про роумінг IM-трафіку.

Нещодавно директор китайського дослідницького підрозділу Microsoft Research Asia (Пекін) Гаррі Шам (Harry Shum) розповів, що зустрічався з керівництвом Google Research і говорив про можливе об'єднання зусиль для створення пошукової системи, здатної конкурувати з Google. Незважаючи на ту обставину, що Microsoft офіційно спростовує чутки про можливе придбання Yahoo, компанії в цей час ведуть активний діалог про спільне співробітництво з метою вдосконалювання пошукових технологій.

"Ми передаємо інформацію в досить великих обсягах, і по технологічних позиціях уступаємо Google (пошуковий механізм конкурента краще по якості, ніж аналогічні розробки конкурентів). Однак за допомогою Microsoft ми сподіваємося піднятися протягом декількох місяців. Microsoft усвідомлює, що цю битву ми програти не можемо. І ми будемо боротися", — заявив пан Шам.

На думку ряду американських експертів, придбання Yahoo для Microsoft не є простим завданням. Може здатися дивним, що Microsoft, в якої є свій великий пошуковий ресурс — MSN, — має намір витратити мільярди на Yahoo. Однак, як вважають американські аналітики, дана угода дозволить Microsoft стати серйозним конкурентом Google, і ніякі перешкоди її не зупинять. Це буде одним з найбільших придбань Microsoft. Угода зміцнить і без того сильні позиції Microsoft на ринку інтернет-реклами та дозволить помітно розширити свою численну аудиторію.

Нагадаємо, що близько місяця тому Google завдала серйозного удару Microsoft, придбавши 5% акцій AOL за $1 млрд. Microsoft — один з головних претендентів на покупку — упустив свою можливість і став постраждалою стороною як прямий конкурент Google на ринку платної реклами в пошукових системах. Переговори з Microsoft тривали кілька місяців, але в результаті Time Warner, власник AOL, вибрав Google. За згодою, Google на п'ять років забезпечить AOL своїм движком показу реклами. При цьому, якби 5% AOL дісталися Microsoft, софтверний гігант став би набагато більш серйозним конкурентом Google на ринку реклами в пошукових системах і позбавив би Google десятої частини доходу — саме стільки приносить Google реклама в AOL ($420 млн. за перші дев'ять місяців року). Варто додати, що ще одним претендентом на покупку був Yahoo.

У цей час Google займає лідируючі позиції на американському та європейському ринках пошукових систем. Компанія веде агресивну політику по розширенню своїх послуг: Google розробляє програмне забезпечення для того, щоб почати надавати користувачам телекомунікаційні послуги, а одним з головних подій минулого року став нашумілий Google Earth.

За матеріалами Cnews.ru.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=727


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua