НОВИНИ від 25.01.2006

Рейтинг найвпливовіших брендів світу. Лідирує Google

Американський маркетинговий інтернет-журнал Brandchannel запропонував п'ятий щорічний рейтинг найвпливовіших брендів на основі опитування своїх читачів. У ролі експертів виступили 2528 чоловік з 99-ти країн. Більшості респондентів від 26-ти до 35-ти років, серед яких чоловіків на третину більше, ніж жінок.

Учасники опитування у регіональному розрізі: 1295 з Європи та Африки; 1158 з США та Канади; 841 з Азіатсько-Тихоокеанського регіону; 508 з Латинської Америки.

Brandchannel проводить дослідження щороку, враховуючі наступні умови:

  • Читачів закликають віддавати голоси за бренди, що мали на них найбільший вплив протягом даного року.
  • Вплив визначається як позитивний чи негативний (прикладом негативного впливу є Enron).
  • Опитування проводиться он-лайн та є відкритим для публіки протягом листопада-грудня.
  • Респонденти мають право голосувати один раз у межах регіону.

Як бачимо, перелік брендів доволі різноманітний. Кожний регіон має свого домінанта.

Рейтинг найвпливовіших брендів світу

Світовим лідером став Google, перемігши цього року Apple. Запорука перемоги Google — постійний пошук та втілення нових ідей.

Першу позицію в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні посіла компанія Sony. Незважаючи на постійну критику, японський виробник побутової електроніки займав перше місце вже чотири рази.

У Европейсько-Африканському регіоні перемогли Nokia, піднявшись з 4-ої позиції на першу. «Оновлення», яке відбулося в компанії, справді дало результати.

Переможцем у регіоні Центральної та Латинської Америки стала компанія Corona, яку просто переслідує бренд Bacardi. Домінуючі бренди Південної Америки можуть бути надзвичайно потужними вдома, але далеко не завжди здатними перетнути кордони.

На відміну від глобальних результатів, Apple все ж таки перемогли Google вдома (регіон Північної Америки). Ці компанії займали лідируючі позиції протягом останніх 4-х років.

Минулорічні результати >>.

Анна Качкалда, за матеріалами Brandchannel.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=729


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua