НОВИНИ від 08.02.2006

Сумнівна роль бонусів у мотивації робітників

Бонуси більше не мотивують робітників та не покращують ефективність їх роботи.

Опитування 183-х HR-директорів та менеджерів показало, що незважаючи на перше місце бонусів у переліку процесів, які, вважається, мотивують персонал, більш ніж 6 з 10-ти (63%) відчувають, що їх бонусні схеми не є ефективними для покращення діяльності на робочому місці. Дане опитування здійснила компанія Innecto People Consulting (Великобританія), що спеціалізується на винагородженні персоналу.

7 з 10-ти респондентів зазначили, що в минулому в їх організаціях персоналу призначалися бонуси без обґрунтування. Це відбувалося через пресинг з боку керівництва чи персоналу, або ж для того, щоб продемонструвати успішність зовнішньому світу.

Виявилося, що більшість HR-директорів не вимірювали, не оцінювали та не тестували свої бонусні системи.

При опитуванні лише 18% підтвердили, що вони проводили дослідження для оцінки ефективності своїх бонусних схем. При цьому, 7% проводили їх власноруч, а 11% — зверталися по допомогу агентств.

82% ніколи не проводили оцінювання своїх бонусних схем!

Дослідники говорять: "У HR-директорів є можливість проявити ініціативу щодо вивчення ролі та мети схем бонусування своїх компаній".

Анна Качкалда, за матеріалами management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=736


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua