НОВИНИ від 16.02.2006

Розумники 2006

CNNmoney.com представили перелік найрозумніших підходів у бізнесі 2006-го року, до якого увійшли:

  • Найрозумніший CEO: Robert Iger
    Iger не лише розібрався з безладом, успадкованим від Michael Eisner, колишнього голови Disney, але й почав трансформувати компанію. Після налагодження миру у воюючій раді директорів, Iger уклав поворотну угоду з Apple, за якою ABC стали першою мережею, що продає відео через iTunes. Він зробив ще багато іншого, включаючи організацію послуги перегляду Disney-відео на мобільних телефонах тощо.

  • Найрозумніший поворот у бізнесі: Motorola
    Ще рік тому виробник мобільних телефонів Motorola боровся за відновлення своїх позицій після стагнації. Зараз же CEO Ed Zander, який почав активно зосереджуватися на дизайні товару, сплачує дивіденди у формі хітової моделі телефону Razr. За допомогою цього телефону компанія вже завоювала 24% американського ринку.

  • Найрозумніша технологія: RSS
    RSS, яку розробив технолог із Силіконової Долини Dave Winer, спрощує трансляцію інформації (текстової, аудіо, відео) для таких популярних сайтів, наприклад, як CNN, Reuters і Yahoo, а також для десятків тисяч блоггерів по всьому світу. RSS з'явилася ще у 1997 р., але значного поширення набула за останній рік, так як Microsoft оголосили про свої плани інтегрувати її у Windows.

  • Найрозумніший новий товар: Boeing 787
    За умов злету цін на пальне, що, відповідно, ускладнило діяльність у галузі, Boeing не могли підібрати кращого часу для запуску свого 787. Зроблений з легких деталей та алюмінію, ультраефективний літак-гігант від Boeing знизить споживання пального на 20% у розрахунку на один виліт вже у 2008 р., коли розпочнеться його застосування. Незважаючи на не дуже жвавий початок продажів, минулого року авіалінії з ентузіазмом скуповували 787. Boeing отримали 354 замовлень на більш ніж 46 мільярдів доларів США. Таким чином компанія обійшла Airbus щодо замовлень на нові літаки вперше з 2000 р.

  • Найрозумніша стратегія виходу: Skype
    Запустіть Інтернет-кампанію. Дозвольте Вашим клієнтам використовувати Вашу технологію безплатно. Продайте за мільярди. Саме так зробили у 90-ті, і саме таким був результат, коли Skype (провайдер VOIP) продали себе у вересні eBay за 2,6 мільярди доларів США. Skype, засновниками якої є Niklas Zennstrom та Janus Friis, має 66 мільйонів користувачів. Очікується, що її річні продажі сягнуть 60 мільйонів доларів США.

  • Найрозумніша рекламна компанія: GoDaddy.com
    Циніки насміхалися, коли невідомий провайдер веб-хостінгу погодився сплатити 4,8 млн. доларів США за трансляцію 30-секундного рекламного ролику двічі під час Супер-Кубку. Реклама GoDaddy, висміювання "дивакуватого гардеробу" Janet Jackson, йшла під час першої чверті, але Fox стали на заваді 4-ій її появі. Зі збільшенням пліток зріс і трафік на GoDaddy.com; вже у квітні компанія обійшла Network Solutions і стала провідним реєстратором доменних імен.

  • Найрозумніший підприємець: Jeremy Allaire
    Минулого березня Allaire, який продав у 2001 р. Macromedia свою попередню компанію Allaire Corp. за 360 мільйонів доларів США, представив вже нову компанію: Brightcove. Вона забезпечує інфраструктуру для розміщення відео з рекламною й підписною підтримкою в Інтернеті. Вкладений венчурний капітал становив 21,7 мільйонів доларів США. У 2010 р. ринок онлайнового відео може сягнути 16 мільярдів доларів США.

  • Найрозумніша інновація: НЕ ВСТАНОВЛЕНО
    Інновація — це рішення Нового року: її легко обговорювати, але важко здійснити, це справді новий та відверто успішний продукт або бізнес-модель. Минулий рік розчарував у цьому плані. Apple? Його розвиток відбувався, по суті, завдяки вдосконаленням вже існуючих продуктів. Давайте сподіватися на краще у 2006-му році.

Анна Качкалда, за матеріалами CNNmoney.com.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=741


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua