НОВИНИ від 16.08.2006

Індійські компанії стають своєрідними технологічними університетами

З метою подолання потужного дефіциту талантів, індійські ІТ-компанії перетворюються на "технологічні міні-університети".

Відкриваючи внутрішні навчальні центри та переконуючи державну владу провести реформування освіти, компанії намагаються заповнити нестачу знань та навичок. Через деякий час одна лише компанія Infosys матиме змогу тренувати близько 14000 людей на рік у своєму освітньому центрі в Mysore. На сьогодні пропускна здатність цієї компанії — 4500 чоловік. Такі дані опубліковані у місцевій газеті Economic Times.

У результаті, центр в Mysore повинен отримати змогу пропускати близько 40000 людей у рік, вкладаючи найбільші в країні інвестиції в освіту. Infosys не є виключенням. Ця ІТ-компанія витрачає 4% свого загального прибутку на дослідження та розвиток, освіту та навчання. На сьогодні компанія має навчальні заклади в Thiruvananthapuram та Hyderabad, а також менші тренінгові центри в кожному офісі по всій країні.

Подібну ситуацію можемо бачити і в компанії Wipro Technologies, яка за один день може провести тренінги для 7000 працівників.

Таким чином ІТ-компанії, вочевидь, відчувають за собою обов'язок забезпечити ІТ-сектор професійними працівниками. Саме з цією метою компанії витрачають просто неймовірні кошти на будівництво навчальних закладів, інвестиції в освіту та пошуки кваліфікованих академічних тренерів.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=799


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua