MCUa  >>  ГЛОСАРІЙ  >>  Рекомендований тезаурус

термін:  Управління взаєминами з клієнтами (CRM) (Customer Relationship Management (CRM))
Підготовлено для MCUa cтуденткою КНЕУ Оленою Кроншевською

стаття і автор коментар визначення
1Грудью на CRMМетодика пошуку інформації по CRM-рішеннях, рівень компаній-постачальників CRM-рішень, порівняння всіх присутніх на ринку Росії CRM-систем.
2Купил CRM. Что дальше?! Часть первая.Цикл статей:
    Стаття 1: Що іноді мається на увазі під CRM-системою. CRM-система як частина реалізації бізнес-стратегії компанії. Роль інформаційних технологій у CRM-ініціативах. Основні функціональні блоки CRM-систем. Як перевірити готовність компанії до впровадження CRM-систем.
    Стаття 2: містить анкету, питання якої допоможуть зробити впровадження ефективним.
    Стаття 3: ІТ-менеджер, як відповідальний за CRM.
CRM — бізнес-стратегія, орієнтована безпосередньо на клієнтів, яка вимагає взаємної узгоджуваності дій персоналу, процесів і технологій з метою зростання та підвищення прибутковості бізнесу.
3Разработка стратегии CRM: в поисках сущности управления отношениями с покупателями
Мирослав Лянцевич, магистрант Факультета Менеджмента СПбГУ
Поняття маркетингу відносин як стратегії управління відносинами з покупцями. Приклади CRM-ініціатив на ринку кінцевих споживачів (B2C) і покупців-організацій (B2B). CRM як інструмент для практики масової персоналізації. Поняття внутрішнього маркетингу.
4Что такое CRM?
Визначення та посилання на інші статті про CRM.CRM — це бізнес-стратегія побудови взаємовигідних відносин з клієнтами, спрямована на підвищення ефективності і прибутковості діяльності компанії за рахунок залучення й утримання прибуткових клієнтів.
Рішення класу CRM — це комплекс інструментів по роботі з інформацією, що включає в себе клієнтську базу, а також ряд методик, що дозволяють систематизувати дані і регламентувати порядок роботи з ними. Тобто це інформаційна система, що дозволяє компанії підтримувати взаємини з клієнтами, збирати про них інформацію і використовувати її в інтересах свого бізнесу.
5Зал ожидания
Константин Ушаков
Західний досвід впровадження CRM-систем (статистика, факти та прогнози).
6Want to Maximize Your CRM Performance? Measure It!
James Brewton
Статистика впровадження CRM-систем. Система стратегічних показників і її відношення до CRM. Поняття системи оціночних індикаторів для CRM (CRM Scorecard) і 5 кроків її ефективного впровадження.
В форматі PDF.
7The CRM Scorecard + Strategic Six Sigma: A Powerful Approach for Maximizing CRM Strategy Execution Success
James Brewton
Опис поєднання двох ефективних методологій для виконання CRM-стратегії: Системи оціночних індикаторів (для вимірювання) і "6 сигма" (для вдосконалення) CRM. Переваги такого поєднання. Опис перспектив системи оціночних індикаторів, приклад системи. Описання двох моделей методології "6 сигма". Схема розподілу відповідальностей персоналу при впровадженні "подвійної" методології.
В форматі PDF.

>>АРХІВ ТЕРМІНІВ

Закрити вікно