НОВИНИ від 13.03.2009

Нова робота — старі звички...

Від нової роботи очікують, що вона стане своєрідним "новим стартом". Втім, вантаж звичок, який лягає на плечі співробітників на першій роботі, часто впливає на їхню результативність і на новому місці. А іноді не тільки їхню, але і й тих людей, які їх оточують!

Досвід попередньої роботи має неабияке значення, коли йдеться про зростання та просування по кар'єрній драбині. Але менеджерам треба бути особливо обережними з новими співробітниками. Адже разом зі своїм попереднім досвідом та навичками вони часто приносять старі звички, які далеко не завжди бувають позитивними для робочого оточення.

Нещодавнє дослідження Ohio State University's Fisher College of Business виявило, що працівники, які зберігають старі звички при переході на іншу роботу, можуть нашкодити організаційній культурі нової компанії, а у деяких випадках навіть негативно вплинути на її результативність.

Дослідники проаналізували більше 770 працівників та кандидатів на посади у двох кол-центрах однієї з провідних американських страхових компаній. Основна увага зверталася на оцінку результативності працівників, а також оцінку їхніх знань та навичок. Після чого ця оцінка співставлялася з історією співробітників та досвідом, який вони могли отримати в інших компаніях.

Як і можна було очікувати, результати переконливо довели, що попередній досвід, набутий у інших компаніях, справді призводив до вищого рівня знань та навичок. У той же час, в абсолютному вимірі (якщо не брати до уваги навички співробітника) — попередній досвід призводив до нижчої результативності співробітника на новій посаді. Іншими словами, якщо взяти двох працівників із однаковим рівнем знань та навичок, один з яких був вихований у цій компанії, а другий — нещодавно змінив роботу, то рівень ефективності першого буде вищим, ніж другого.

Таким чином, позитивні ефекти від знань та навичок, набутих на іншому робочому місці, принаймні до певної міри урівноважуються негативними факторами.

"Організації готові платити високу ціну за співробітників із попереднім робочим досвідом, які, на їхню думку, здатні з перших же днів повести компанію вперед, — відзначає співавтор дослідження, професор управління та людських ресурсів Стефані Вілк (Steffanie Wilk). — Проте, роботодавці часто забувають, що певний досвід, набутий їхніми співробітниками на попередніх робочих місцях, неминуче матиме негативний вплив на компанію. А у деяких (хоч і рідкісних) випадках попередній досвід може принести куди більше негативних, ніж позитивних наслідків".

Дослідження показує, що найбільш негативним аспектом "попереднього досвіду" є погані звички, які переносяться з одного робочого місця на інше. Тому основним ключем до успіху повинна стати адаптація співробітників до нової організаційної культури, яка досягається через лінійне управління, тренінги, наставництво та менторінг.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1112


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua