НОВИНИ від 19.03.2009

Повага — найкращий мотиватор

Опитування, проведене консалтинговою компанією з питань лідерства та розвитку AchieveGlobal, виявило, що незалежно від покоління, до якого належать співробітники (вимогливих представників покоління "Y", наполегливих та старанних "X" чи навіть "baby boomers", які вже готуються до пенсії) — кожен із них прагне, щоб до нього ставилися з повагою.

В опитуванні, яке проводилося глобально, взяло участь понад 500 працівників — представників всіх поколінь. Їм було запропоновано оцінити сім атрибутів корпоративної культури за рівнем їх важливості (поставивши їм оцінку від 1 до 5-ти). Переважна більшість респондентів назвали "повагу на робочому місці" одним із найцінніших атрибутів для співробітника.

Повага набрала 4,33 бали, випередивши такі аспекти, як "фінансова стабільність", "можливість для кар'єрного зростання" та "навчання і розвиток".

Цікаво, що дослідження виявило відносну байдужість респондентів до вікового складу команди. На їх думку, старші та молодші співробітники цілком можуть "притертися" між собою, якщо на те будуть спрямовані всі їхні зусилля. Так само неважливим аспектом назвали респонденти і "середній вік" співробітників компанії.

Проте, дослідження ідентифікувало доволі значну кількість переваг та недоліків роботи у компанії, в якій працюють люди з великою різницею у віці. Основною перевагою було названо "цікаве середовище" з "широким полем нових можливостей та перспектив", а також баланс енергії та цілеспрямованості. Серед недоліків — труднощі комунікації, нестача гнучкості, тощо.

"Намагаючись зрозуміти людей через «бирки», навішені на них, керівники ризикують проігнорувати цінність особистості та недооцінити персональні особливості людини, — говорить керівник AchieveGlobal Шерон Деніелс (Sharon Daniels). — Зрештою, працівники — це в першу чергу люди. Вони потребують, щоб до них ставилися з повагою!"

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1114


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua