НОВИНИ від 31.03.2009

Більше половини маркетологів збільшать витрати на соціальні медіа

Незважаючи на зростаючу популярність таких ресурсів, як Twitter і Facebook, маркетологи все ще приділяють недостатньо уваги рекламі в соціальних медіа. Такі висновки робить дослідження Forrester Research, уривки з якого наводить MediaRevolution з посиланням на AdWeek.

Усього було опитано 145 маркетологів, які займаються інтерактивною рекламою в компаніях, де чисельність співробітників перевищує тисячу чоловік. Опитування проходило з листопада 2008-го по лютий 2009-го року.

Як виявилося, три чверті (75%) опитаних маркетологів різних компаній мають намір у 2009-му році витратити на кампанії в соціальних медіа менше $100 тисяч. Це зайвий доказ того, що соціальні медіа ще не стали «мейнстримом» у рекламі, і все ще належать до експериментальних медіа, — пишуть автори доповіді. 45% опитаних маркетологів заявили, що бюджети, які виділяються в їхніх компаніях на соціальні медіа знаходяться на «мінімально необхідному» рівні. І це незважаючи на той факт, що реклама на таких ресурсах зазвичай обходиться дешевше, ніж традиційні рекламні програми.

Проте, у маркетологів є привід для оптимізму. Більше половини (53%) опитаних очікують, що бюджети на рекламу в соціальних медіа в їхніх компаніях будуть збільшені. Трохи менше (42%) розраховують, що вони залишаться щонайменше на тому ж рівні, і лише 5% опитаних думають, що вони будуть скорочені.

Серед форматів, на які, за очікуваннями, будуть збільшені рекламні бюджети, перше місце посіли самі соціальні мережі: їх назвали 70% маркетологів. Більше половини опитаних планують витратити в найближчий рік більше коштів на блоги і контент, що створюється користувачами.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1119


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua