НОВИНИ від 04.09.2009

Юнацький оптимізм: Міф чи реальність?

Стереотип про те, що молоді люди частіше проявляють оптимізм, ніж старші, схоже, сформувався ще багато століть тому. Прийнято вважати, що саме молоде покоління проявляє найбільший оптимізм щодо майбутнього. Та чи є хоча б якісь реальні підстави вважати, що молодість корелює з оптимізмом? Саме на це питання намагалися дати відповідь у Kenexa Research Institute (KRI), провівши дослідження впевненості працівників серед молодих (18-29 років) та старших (50 років і більше) працівників. Дослідження проводилося майже протягом року і закінчилося у червні.

Результати з випадковим чином відібраних груп, в яких взяли участь більше 29 000 працівників із 12-ти країн, показали, що у червні 2009-го року в більшості країн молодші співробітники виказували вищий рівень впевненості (на 5-15 відсотків). Втім, у червні 2008-го року в Іспанії та Китаю вищим був рівень впевненості старших співробітників.

Представник KRI Джефрі Сальтцман (Jeffrey Saltzman) пояснює: "До початку економічної кризи китайські працівники 50-річного віку або старші виказували доволі високий рівень впевненості, оскільки сам Китай зростав на 9%, а в останні роки — 13% щороку. А це означало, що протягом всього свого життя такі працівники відчували зростання і фактично не стикалися із кризами. Історична впевненість, що зростання продовжуватиметься вічно, була зруйнована кризою, і рівень впевненості таких працівників відразу суттєво знизився".

Найбільший розрив між рівнями впевненості молодих та старших співробітників спостерігається у Великобританії (14%), Японії (11%), Китаю та Німеччині (10%). Найменша різниця — всього 3% — у Канаді та Індії.

"Дослідження також звернуло увагу на те, що наймолодші працівники, які знаходяться у компанії найменшу кількість часу, схильні проявляти найвищий рівень оптимізму. Втім, рівень оптимізму зазвичай "приходить в норму" після двох років їхньої роботи у компанії. Ті рідкі компанії, яким вдається протягом довгого часу тримати оптимізм своїх співробітників на найвищому рівні зазвичай вдається перевершити своїх конкурентів та досягнути видатних результатів на ринку", — додає Сальтцман.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1162


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua