НОВИНИ від 02.10.2009

Азійські компанії найбільш готові до відновлення

Ті компанії, чиї стратегії розвитку не обмежувалися роздуванням своїх боргів та накопиченням все нових та нових банківських кредитів, сьогодні краще підготовлені до закінчення економічної кризи і можуть отримати суттєву перевагу над своїми конкурентами.

Management magnified: Strategies for revenue growth in an economic downturn За даними дослідження, проведеного The Economist Intelligence Unit (EIU), компанії будуть відчувати певні труднощі та виклики, пов'язані з економічною кризою, до 2013-го року. І "глибина" цих проблем залежатиме від географічного розташування та сфери, у якій працюють компанії.

Звіт EUI "Стратегії прибуткового зростання в часи економічної кризи" (Management magnified: Strategies for revenue growth in an economic downturn) передбачає, що економіка Північної Америки та Західної Європи повільно зростатиме, поки не перевищить 2% зростання ВВП (до 2013-го року). Країни Латинської Америки та інші перехідні економіки Центральної та Східної Європи досягнуть свого піку в 2011-му році, а країни Середнього Сходу та Африки — вже у 2010-му.

Саме Азія — на чолі з Індією та Китаєм — зростатиме найшвидше у 2010-2013 роках. Однією з основних причин для цього є те, що банки Азії піддалися найменшому впливу кредитної кризи, і, таким чином, азійські компанії мали доступ до фінансування навіть у найскладніші часи.

До інших факторів, які характеризують успішні компанії з точки зору EIU, належить гнучкість, інноваційність та фокус.

» Див. повний звіт — Management magnified: Strategies for revenue growth in an economic downturn (PDF, 211,59KB)

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1172


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua