НОВИНИ від 24.03.2010

Що змушує працівників любити свою роботу?

Дослідження, проведене Kenexa Research Institute (KRI), глобальним провайдером бізнес-рішень у сфері персоналу, намагалося дати відповідь на запитання, "що змушує працівників любити свою роботу?"

Любов до роботи часто визначається так: відчуття захопленості та бажання працювати, відчуття повноти і задоволеності як організацією в цілому, так і своїм місцем у ній. Люди, які задоволені своєю роботою, вірять у майбутнє своєї організації і практично ніколи не задумуються про можливість зміни компанії, в якій працюють.

Дослідження виявило, що в загальному близько 56% респондентів люблять свою роботу. При цьому найбільше така любов проявляється у Індії (72%), Бразилії (63%), Канаді (60%), а також США та Німеччині (59%). Найменшу "пристрасть" до справи, якою вони займаються, проявляють у Японії — всього 41% людей люблять свою роботу.

Працівники у США розповідають, що найбільшу любов до роботи вони відчувають тоді, коли їм вдається повністю реалізувати свої знання та навички, досягнути кар'єрних цілей і при цьому у них залишається час на особисте життя. Значну роль відіграє і можливість для зростання та розвитку, впевненість у майбутньому компанії та визнання, яке працівники отримують за якісне виконання своїх обов'язків.

Проте, рівень задоволеності роботою залежить не лише від географічного положення, але й від посади. Так, у США найбільший рівень задоволеності простежується серед топ-менеджерів та управлінців середньої ланки (68%), технічних працівників та професіоналів (65%). Значно нижчий рівень задоволеності серед супервайзерів та продавців (57%) та обслуговуючого персоналу (56%).

Рівень "любові до роботи" залежить також від сфери діяльності компанії. Так, найбільш задоволені співробітники високотехнологічної сфери (66%), охорони здоров'я (63%) та сфери фінансів (60%). Найменш "пристрасно" до своєї роботи ставляться представники роздрібної торгівлі (55%).

"Подібно до романтичних стосунків, компаніям не вдасться довго утримувати талановитих співробітників, якщо ті не відчуватимуть пристрасті до роботи, — наголошує Бренда Ковскі (Brenda Kowske), консультант Kenexa Research Institute. — Тому керівникам варто навчитися працювати і з цим аспектом мотивації персоналу".

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1220


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua