Ризик втрати ключових співробітників зріс майже вдвічі з закінченням економічної кризи
Дослідження, проведене американською консалтинговою компанією BlessingWhite, засвідчило, що ймовірність втрати ключових талантів після закінчення рецесії зросла майже вдвічі.
Ось як відповіли респонденти на запитання: "Якби у вас був вибір, то чи продовжували б ви працювати у своїй компанії протягом наступних 12-ти місяців?"
| 2010 | 2008 | |
| Так, безперечно | 56% | 60% | 
| Можливо | 31% | 32% | 
| У жодному разі | 13% | 7% | 
Що стосується показників серед найталановитіших працівників, які показали низький рівень задоволеності своєю роботою, то тут цифри ще більш жахаючі. 19% ключових співробітників планують змінити роботу, а ще 48% не вирішили, стверджуючи що вони "можливо" залишаться.
Крістофер Райс (Christopher Rice), президент та генеральний директор BlessingWhite, пояснює ці результати так: "Намагаючись втриматись на плаву під час рецесії, організації навантажували працівників додатковою роботою, при цьому нерідко знижуючи їм компенсацію. Не дивно, що після того, як рецесія закінчилась, працівники — і особливо ключові працівники — повністю вигоріли чи почуваються спустошено, серйозно задумуючись про зміну роботи".
Райс наголошує, що лідери більше, ніж будь-коли раніше, повинні зосередитися на пошуку можливостей для зростання та забезпечити своїх працівників новими цікавими викликами, щоб утримати найталановитіших з них. "Ключові співробітники після багатьох місяців героїчної боротьби за життя компанії озираються назад із думкою: «А що ж отримаю я? Як зміниться моя кар'єра»", — говорить Райс. — "І якщо менеджмент не зможе забезпечити таких працівників можливостями для зростання, в тому числі й персонального, залучити їх у досягнення нових цілей, тоді існує чимала ймовірність, що ці співробітники будуть впроваджувати свої безцінні навички в іншому місці".
За інформацією Chief Learning Officer.