НОВИНИ від 11.11.2010

Вплив інформаційного перевантаження на працівників

Міжнародне опитування офісних працівників виявило, що інформаційне перевантаження — це надзвичайно розповсюджена проблема в усіх куточках світу, яка суттєво шкодить продуктивності та мотивації співробітників.

Опитування 1700 офісних працівників у п'яти країнах — США, Китаї, Південній Африці, Великобританії та Австралії — виявило, що працівники практично на кожному із ринків не можуть самостійно справитися із перевантаженням і потребують кастомізованих рішень від своїх керівників. У середньому 59% респондентів стверджують, що кількість інформації, з якою їм доводиться працювати, суттєво зросла з часів початку економічної кризи. Тому не дивно, що переважна більшість працівників (близько 62%) визнають, що через інформаційне перевантаження страждає якість їхньої роботи.

Опитування International Workplace Productivity Survey, проведене у 2010-му році компанією LexisNexis, базувалося на іншому подібному дослідженні 2008-го року. Вже тоді ситуація з інформаційним перевантаженням, зокрема на американському ринку, видавалася доволі загрозливою. Втім, за два роки, що минули з того часу, ситуація не тільки не покращилася, а навпаки — погіршилася. Працівники скаржаться, що їм доводиться витрачати до половини свого робочого дня на отримання та управління інформацією, що майже на 10% більше, ніж у 2008-му році.

Вплив на продуктивність, мотивацію

Цьогорічне дослідження включало не лише Америку, але й Європу, Китай, Австралію та Африку. Це дало змогу більш широко поглянути на проблему і показало, що вона дійсно має глобальний характер. Більше половини (51%) респондентів, опитаних у кожній країні, відзначили, що якщо кількість інформації, яку їм доводиться аналізувати, продовжуватиме зростати, то вже найближчим часом досягне "критичної точки". Іншими словами — працівники просто не зможуть справлятися з таким об'ємом інформації.

Лавина інформації має і психологічний вплив на працівників. Кожен другий із них (52%) відзначає падіння мотивації, коли не може справлятися з напливом інформації. А це, в свою чергу, негативно впливає на загальну результативність компанії.

Працівники вимагають рішень

Переважна більшість професіоналів на кожному ринку стверджують, що їхні компанії в останні два роки принаймні застосовують деякі дії для більш ефективного управління інформацією. Найбільш активно за вирішення проблеми взялися у Китаї.

Що стосується конкретних рішень, професіонали наголошують, що вони з радістю приймуть новітні технології та кастомізовані інструменти, створені спеціально під їхні потреби, які будуть здатні вирішити проблему з інформаційним перевантаженням.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1287


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua