НОВИНИ від 06.06.2011

Розмір має значення

Нове дослідження, проведене Cass Business School, засвідчило, що великі корпорації отримують значну конкурентну перевагу, тому що менші компанії часто просто бояться боротися з ними за частку ринку.

Під час дослідження було проаналізовано дані 70 000 компаній, заснованих у період з 1995-го по 2004-ий рік і виявлено, що компанії, які володіють найбільшою часткою ринку, зазвичай входять до складу корпоративних груп. Особливо це стосується виробничої сфери.

Приклади таких корпоративних груп включають Vivendi та Danone у Франції, Virgin у Великобританії, Adidas у Німеччині, Pirelli в Італії і Tata в Індії.

Один з авторів дослідження доктор Гіацінта Цестон (Giacinta Cestone), яка читає лекції у Cass Business School, пояснює: "Багато корпоративних груп працюють на внутрішньому ринку, займаючись активним перерозподілом капіталу серед членів групи. Це стає в нагоді особливо коли досуп до зовнішнього капіталу ускладнений чи коли компанії стикаються з новими конкурентами".

"Наші дослідження свідчать, що це дає таким групам компаній значну конкурентну перевагу над меншими бізнесами", — додає вона. "Ми виявили, що кількість охочих поборотися за частку ринку різко падає, як тільки на ринку з'являються групи компаній. А це свідчить, що автономним бізнесам доволі складно конкурувати з потужними холдингами".

"Таке падіння конкуренції особливо яскраво проявляється на ринках, де доволі складно отримати доступ до зовнішнього капіталу. При цьому компанії зазвичай охоче приєднуються до вже наявних груп, щоб отримати переваги великого бізнесу", — резюмує доктор Цестон.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1341


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua