НОВИНИ від 04.02.2013

Інвестиції компаній у навчання та розвиток продовжують зростати

Інвестиції компаній в навчання персоналу зросли в середньому на 12% протягом 2012-го року. Такі дані дослідження, проведеного компанією Bersin by Deloitte. Результати дослідження є доволі переконливим свідченням того, що разом зі зростанням фінансової стабільності компанії більше фокусуються на розвитку своїх співробітників.

Участь в дослідженні взяло більше 300 навчальних організацій, які представляють широкий спектр компаній різних розмірів та галузей.

Найбільше зростання бюджетів спостерігалося у технологічному секторі та виробничій сфері — вони витратили на навчання на 20% більше коштів. Втім, такі високі інвестиції є цілком закономірними. Адже сфера технологій продовжує швидко зростати, а виробнича сфера переживає період значних змін, до яких їй потрібно бути повністю готовою, щоб залишатися конкурентоспроможною на глобальному рівні.

Вперше за весь час існування дослідження організації розподіляються за рівнем навчальної зрілості. Опитування засвідчило, що рівень інвестицій значно відрізнявся у залежності від фокусу навчальної організації та її ефективності.

Цікаво, що зрілі компанії витрачали більше коштів на навчання та розвиток. І якщо середні витрати на одну особу склали $706, то у найбільш ефективних та зрілих компаніях ці витрати досягнули $867 на особу. А це на 34% більше, ніж витрати компаній на найнижчому рівні зрілості.

Великий бізнес потроїв витрати на соціальне навчання. Власне, саме воно стало каталізатором трансформації в підходах до корпоративної освіти та розвитку. У 2012-му році великі компанії витрачали в середньому більше $46000 на соціальне навчання.

Крім того, найбільш ефективним компаніям вдалося досягнути успіху у створенні мереж співробітників. Вони продемонстрували чудові результати, поєднуючи новачків та професіоналів у різних експертних сферах, що дозволило більш ефективно обмінювати досвідом та знаннями.

Зросли і витрати компаній на зовнішнє навчання. Так, у 2012-му році компанії витрачали в середньому 16% на зовнішнє навчання, порівняно із 12% у 2009-му році.

Наостанок, варто відзначити, що багато організацій починають навчання зі стандартизованого контенту і з часом приходять до розуміння необхідності більш кастомізованого підходу до навчання кожного співробітника.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1469


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua