НОВИНИ від 12.11.2013

Рейтинг найдорожчих брендів 2013 від Forbes

Рейтинг найдорожчих брендів 2013 від Forbes Корпорація Apple втретє поспіль очолила рейтинг найдорожчих брендів, складеному журналом Forbes. Вартість компанії оцінюється в $ 104,3 млрд.

Журнал Forbes опублікував свіжу версію щорічного рейтингу найдорожчих брендів (The World's Most Valuable Brands). Проаналізувавши більше двох сотень міжнародних торгових марок, журналісти американської редакції Forbes визначили вартість топ-100 брендів. При складанні рейтингу враховувалися усереднені показники доходу тієї чи іншої компанії за три роки, а також її позиції в своїй галузі. У списку присутні як корпоративні, так і продуктові бренди.

Фігуранти рейтингу — компанії з 15-ти країн. Критерієм відбору стала присутність на американському ринку, тому до списку не потрапили, наприклад, великі телеком-оператори — європейський Vodafone і китайський China Mobile. На компанії з США припадає близько половини списку найдорожчих брендів. Серед країн-рекордсменів за кількістю учасників — Німеччина (9 брендів), Франція (8) і Японія (7).

Перший рядок списку третій рік поспіль займає Apple з вартістю бренду $ 104,3 млрд. За цим показником «яблучна» компанія в два рази випереджає будь-яку іншу торгову марку, а за рік бренд Apple подорожчав на 20%, незважаючи на те, що з моменту релізу першого iPad в 2010 р. компанія не представляла якихось революційних новинок. Зниження капіталізації також не вплинуло на зростання вартості бренду Apple. Аналітики стверджують, що причиною зростання вартості цієї торгової марки може бути рекордний рівень продажів смартфонів iPhone.

На другому місці Microsoft ($56,7 млрд.): за рік софтверному гігантові вдалося додати до вартості свого бренду 4%. Трійку лідерів замикає Coca-Cola ($54,9 млрд.). З 2012-го її бренд подорожчав на 9%. У п'ятірку лідерів також увійшли IBM і корпорація Google: їх вартість оцінюється в $50,7 млрд. і $47,3 млрд. відповідно.

У першу десятку потрапили також: McDonald's посіла 6-е місце з $ 39,4 млрд., 7-е — корпорація General Electric, оцінена в $ 34,2 млрд. Компанії Intel і Samsung посіли 8-е і 9-е місця з $ 30,9 і $ 29,5 млрд. відповідно. Замикає десятку бренд Louis Vuitton, оцінений в $ 28,4 млрд.

За інформацією Forbes.ua.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1509


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua