НОВИНИ від 23.01.2023

Головні виклики для L&D-лідерів у 2023 році

Що у відділах, організаціях і галузях по всьому світу залишається незмінним протягом останніх трьох років? Відповідь — власне, зміни.

Оскільки ми всі продовжуємо працювати в цьому новому гібридному світі, дослідники з The Ken Blanchard Companies® захотіли дізнатися, як лідери справляються з постійними змінами, що відбуваються в їхньому робочому середовищі. Вони опитали понад 700 HR- та L&D-професіоналів, які представляють організації усіх розмірів. Основна увага приділялася питанням найму та утримання персоналу, з особливим акцентом на залучення працівників. Результати представлено у звіті — Blanchard 2023 HR/L&D Trends Survey.

Головні виклики для L&D-лідерів у 2023 році

Отже, що роблять керівники організацій для покращення досвіду співробітників із точки зору HR та L&D? Які їхні головні виклики?

Із перспективи управління персоналом, респонденти опитування повідомили, що найбільші виклики, на які вони очікують у 2023 році, є наступними (у порядку зростання).

1. Потенціал та ресурси

Конкретними завданнями тут були названі час, залучення вищого керівництва, бюджетні проблеми та дистанційне навчання/розвиток навичок. Учасники зазначили, що важко просити своїх людей працювати над розвитком навичок, коли їм і так важко встигати за робочими пріоритетами. Інші припустили, що вищим керівникам потрібно приділяти більше уваги розвитку лідерських якостей, якщо вони хочуть досягти поставлених цілей перед організацією.

2. Плинність і виснаження кадрів

Респонденти також вказали на постійні труднощі із залученням та утриманням найбільш кваліфікованих кандидатів, які намагаються йти в ногу з ринковим зростанням заробітної плати. Цілих 75% опитаних вважають, що у 2023 році наймати на роботу буде ще складніше, а 79% вважають, що буде ще важче втримати своїх найкращих працівників. Окрім заробітної плати, причини звільнення з організацій варіювалися від відсутності можливостей для зростання до відчуття відірваності від роботи, людей чи місії компанії.

3. Покращення залученості та досвіду

Учасники побачили чіткий зв’язок між лідерськими якостями та досвідом співробітників. Президент компанії The Ken Blanchard Companies® Скотт Бланшар (Scott Blanchard) погоджується з цим, зазначаючи: «Ефективні щоденні практики операційного лідерства є стрижнем, який об’єднує загальний досвід співробітників».

4. Адаптація до гібридної культури

Близько 67% респондентів опитування зазначили, що в гібридному/віддаленому робочому середовищі складніше створити привабливий досвід для співробітників. Вони зазначили, що складно переконати віддалених членів команди перейти на гібридний статус або проводити більше часу, співпрацюючи віч-на-віч. Інший бік медалі — заохочення менеджерів повірити, що гібридні працівники можуть бути настільки ж продуктивними, якщо не більше, ніж їхні колеги, які працюють повний робочий день в офісі. Суть полягає в тому, що гібридна робота залишиться назавжди, і нам усім потрібно звикнути до неї у свій час.

«Не існує універсального рішення для сьогоднішніх лідерів, але є кілька основних принципів, про які я хотів би, щоб ви пам’ятали, рухаючись у 2023 рік з усіма його можливостями та викликами. Майте на увазі, що будь-яка з цих порад може вплинути на чиєсь рішення залишитися чи піти з вашої організації. Іншими словами — і я не можу не повторювати цього останнім часом — ваше лідерство має значення», — прокоментував результати дослідження Кен Бланшар (Ken Blanchard), співзасновник The Ken Blanchard Companies®, відомий експерт із менеджменту та автор багатьох бестселерів.

Він поділився наступними порадами.

  • Знаходьте час для індивідуальних зустрічей із кожним вашим підлеглим що два-три тижні. Дозвольте їм говорити про що завгодно. Відкиньте всі відволікаючі фактори і вислухайте їх. Це покращить ваші стосунки і дасть їм зрозуміти, що ви зацікавлені в них як в особистостях і в тому, що вони можуть сказати.

  • Переконайтеся, що ваші люди знають, які їхні цілі та завдання. Покажіть їм, як має виглядати хороша робота. Якщо вони працюють погано, тому що не знають, чого від них очікують, — винні не вони, а ви.

  • Ловіть людей на тому, що вони роблять щось правильно, або приблизно правильно, і хваліть їх на місці. Якби хтось сказав мені, що забере все, чого я коли-небудь навчав, окрім однієї речі, я б вибрав саме її.

  • Будьте лідером-служителем. Це не означає, що всі мають ходити навколо вас. Це означає, що після того, як ваші люди зрозуміли візію та напрямок вашої організації (куди ви прямуєте), ваша робота як лідера — розвивати їх і допомагати їм досягати поставлених цілей. Ви маєте працювати з ними над визначенням рівня їхнього розвитку щодо кожного завдання чи цілі, а також надавати їм правильний напрямок чи підтримку, щоб просунути їх уперед у розвитку. Наймайте правильних людей, дайте їм зрозуміти, що ви дбаєте про них, навчайте їх належним чином, а потім забирайтеся з їхнього шляху, щоб вони могли стати найкращими.

  • Продовжуйте вчитися і розвиватися як лідер. Ніколи не припиняйте вчитися!

Згідно з опитуванням, у 2023 році організації планують витратити на розвиток лідерських якостей на 10-30% більше. Це чудова новина для лідерів та організацій у всьому світі! Лідерські навички, які залучають і розвивають людей, створюють відчуття інклюзії та приналежності. Для організації немає безпечнішого місця для інвестицій, ніж її люди, — особливо в часи постійних змін.

За матеріалами Chief Learning Officer

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1615


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua