НОВИНИ від 18.05.2007

Соціальна відповідальність підвищує рівень мотивованості працівників

Співробітники компаній, які задоволені участю їхньої організації у вирішенні соціальних проблем та проблем зовнішнього середовища, є набагато більш мотивованими та показують вищий рівень продуктивності, ніж ті, які працюють на менш "відповідальних" роботодавців.

Залученість до корпоративної соціальної відповідальності (CSR) впливає на ставлення співробітників до компанії. Такий висновок зробила організація Sirota Survey Intelligence, яка провела спеціальне дослідження серед співробітників компаній, беручи до уваги такі категорії, як відчуття напрямку, конкурентоспроможність, чесність та відкритість, а також зацікавленість у процвітанні. В опитуванні взяли участь більше 1,6 млн. співробітників зі 70-ти організацій.

Близько семи з 10-ти працівників визнали, що їхні роботодавці залучені у процес корпоративної соціальної відповідальності. "Працівники тих компаній, які розуміють вплив соціальної відповідальності, більш задоволені своєю роботою, сповідують однаковий набір цінностей та з більшим завзяттям беруться за досягнення корпоративних цілей", — коментує результати опитування Дуглас Кляйн (Douglas Klein), президент Sirota Survey Intelligence.

Одним із найбільш дивовижних відкриттів, яке було зроблено під час дослідження, виявивилася різниця у ставленні до топ-менеджменту компаній, які беруть участь у корпоративній соціальній відповідальності.

Сім з десяти співробітників таких компаній вважають своє керівництво дуже високоморальним і приписують йому високий рівень відкритості та чесності. Лише один з п'яти працівників негативно ставиться до топ-менеджменту. "Визначення корпоративної соціальної відповідальності серед працівників дуже тісно пов'язане зі ставленням до топ-менеджменту компанії", — переконаний Кляйн.

Зв'язок між особистостями керівників та залученістю компанії до соціальних питань простежується і в оцінці відчуття напрямку серед директорів. Дві третини працівників, які задоволені корпоративною соціальною відповідальністю своїх компаній переконані, що топ-менеджмент має потужне відчуття напрямку. У компаніях, які не займаються соціальними проблемами, відсоток таких працівників набагато нижчий — 18%.

Не менш дивовижний ефект корпоративна відповідальність має і на рівень мотивованості серед співробітників компанії. За умови задоволеності працівників рівнем залученості компанії до проблем корпоративної соціальної відповідальності рівень мотивації серед персоналу зростає до 86%. У менш "відповідальних" компаніях цей відсоток складає лише 37%.

Не дивно, що співробітники соціально відповідальних компаній удвічі частіше (82%) вважають свою компанію дуже конкурентоспроможною, ніж їхні колеги із менш "відповідальних" організацій. Причиною такого ставлення Дуглас Кляйн вважає відчуття гордості за свою компанію, яке, в свою чергу, є рушієм як моралі, так і результатів діяльності. "Люди хочуть, щоб їх асоціювали із успішною організацією, яка має позитивний імідж у суспільстві", — стверджує він.

Для співробітників корпоративна соціальна відповідальність надзвичайно тісно пов'язана із успішністю компанії в цілому. Тому організації, яким вдалося досягнути високого рівня залученості у соціальні процеси є не тільки набагато більш ефективними за конкурентів, але й генерують високий рівень лояльності серед своїх співробітників.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=923


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua