НОВИНИ від 04.09.2008

Навіщо компаніям турбуватися про скорочених працівників?

Працевлаштування колишніх співробітників після звільнення є не лише моральним обов'язком компанії, яка пройшла через процес скорочення кадрів. Для неї — це ще й надзвичайно потужний інструмент мотивації та утримання тих працівників, які залишились на своїх робочих місцях. Окрім того, таке ставлення до людей, які в недавньому минулому працювали на благо компанії, допомагає зменшити стрес серед співробітників та менеджерів компанії.

Опитування, проведене консалтинговою компанією Reed Consulting, переконливо свідчить, що жорсткий економічний клімат призводить до підвищення кількості працівників, які отримують підтримку від компаній після звільнення. Протягом кількох останніх тижнів з'явилося відразу декілька досліджень, які вказують, що з часом кількість звільнених за скороченням тільки зростатиме.

Організаціям слід з особливою обережністю ставитись до програм скорочення кадрів, оскільки, при неправильному підході, вони можуть дуже суттєво зашкодити репутації компанії, а також негативно вплинути на рівень мотивації тих працівників, які продовжують працювати у її стінах.

Три чверті респондентів опитування Reed, переконані, що надання послуг працевлаштування після звільнення сприятиме збереженню репутації компанії та мотивації її співробітників. При цьому половина респондентів вважають, що такий підхід до скорочення кадрів може навіть посприяти збереженню за компанією звання найкращого роботодавця.

Більше, ніж 7 із 10-ти роботодавців вважають, що наявність програм працевлаштування звільнених співробітників допомогла лінійним менеджерам провести скорочення із чистою совістю, а 9 із 10-ти переконані, що такі програми знижують тиск на менеджерів.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1053


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua