НОВИНИ від 17.04.2003

Вийшла у свiт росiйською мовою нова книга Фiлiпа Котлера "Маркетинг от А до Я". Рiзниця у часi мiж презентацiєю книги в Росiї i презентацiєю на батькiвщинi автора — мiнiмальна i обумовлена лише необхiднiстю професiйного перекладу книги на росiйську мову (один мiсяць).

В "Маркетинге от А до Я" знайшов вiдображення пiдсумок всiєю сорокарiчної кар'єри великого майстра. Автор переглядає основнi постулати науки про ринок i пропонує 80 концепцiй ефективного iнновацiйного маркетингу, важливих для успiху пiдприємства в сучасних умовах. Видання дає повне уявлення про погляди найавторитетнiшого професiонала в маркетингу. Його мета — ознайомити читача з свiжими поглядами, iдеями i перспективами в форматi лаконiчної, систематизованої збiрки, пошук необхiдної iнформацiї по якому максимально оптимiзовано.

Замовити на ОЗОН.ru >>

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=235


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua