НОВИНИ від 01.07.2005

Інтернет-видання ростуть у ціні

Як показує опитування, проведене на замовлення Міжнародної федерації періодичного друку (IFPP), кожен другий журнал у світі заробляє гроші за рахунок своєї інтернет-версії, пише Reuters.

Два роки тому частка прибуткових онлайн-проектів у цій області складала лише чверть від загальної кількості. Майже удвічі знизилася і частка збиткових видань. Якщо в 2003-му році таких видань було 38%, то в нинішньому — тільки 17%. Ще приблизно третина просто «виживає». Передбачається, що в найближчому майбутньому частка прибуткових проектів тільки ростиме, в основному, із-за прояву прихильності з боку рекламодавців. Автори опитування відзначають, що приблизно дві третини грошових надходжень йде від розміщення реклами.

Джерело — "Експерт-центр".

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=630


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua