НОВИНИ від 19.06.2007

Щорічні звіти спотворюють цінність інновацій

Щорічні звіти компаній беруть до уваги не всі нюанси цінності інноваційної діяльності, що часто може призвести навіть до зниження ринкової вартості компанії. Такі дані дослідження, проведеного Cass Business School.

Команда науковців проаналізувала три фактори інновацій, які часто ігноруються при визначенні вартості компаній. Участь у дослідженні взяло майже 700 виробничих та сервісних організацій.

До нематеріальних активів було віднесено людський капітал компанії (люди та команди), структурний капітал (процеси, інформаційні системи та патенти, які залишаються, коли співробітники звільняються) та капітал стосунків (зв'язки між споживачами, постачальниками та іншими причетними до бізнесу особами).

Дослідження виявило, що традиційні способи оцінки та виміру не беруть до уваги рушіїв та впливу інновацій на сервісні компанії. Іншими словами, у найбільш інноваційних компаній, особливо тих, які працюють у сфері послуг, немає дієвих інструментів для оцінки реальної ринкової вартості.

Аналіз річних звітів від 150-ти компаній виявив відхилення пріоритетів компаній серед нематеріальних факторів до капіталу стосунків і відхід від людського капіталу (60% респондентів зосереджувалися саме на стосунках і лише 14% — на людському капіталі).

"Разом з тим, що важливість нематеріальних активів для розвитку бізнесу стає дедалі більшою, компанії не впроваджують відповідних інструментів для оцінки нематеріальних факторів", — стверджує професор Кріс Гендрі (Chris Hendry), керівник дослідження.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=935


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua