НОВИНИ від 03.02.2011

Реклама в соціальних мережах скромна та складна для оцінки

Попри своє надзвичайно швидке зросатння та поширення, соціальні мережі отримують дуже незначний відсоток рекламних бюджетів, порівняно з іншими медіа. Саме такими даними поділилися дослідники компанії Deloitte Touche Tohmatsu.

Deloitte прогнозує, що кількість користувачів соціальних мереж у цьому році перетне позначку в 1 мільярд і згенерує більше 2 трильйонів показів реклами. Втім, за даними компанії, прибуток, якого вдасться досягнути, тобто близько $5 мільярдів — це менше 1% глобальних витрат на рекламу. Окрім того, вартість за тисячу переглядів (CPM) продовжуватиме залишатися дуже низькою.

Автори дослідження стверджують, що доступ до персональної інформації користувачів, який подається рекламодавцям як щось неймовірно цінне, не так вже й суттєво впливає на ефективність реклами. А мільярди "лайків" (like) зовсім не обов'язково є свідченням реального наміру користувача здійснити покупку.

У Deloitte додають, що соціальні мережі можуть вивитися більш ефективними генераторами прибутку, якщо їх використовувати як платіжні платформи, або як "змішаний відділ електронної комерції", беручи комісію за онлайн-продажі.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1308


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua