НОВИНИ від 03.02.2011


Реклама в соціальних мережах скромна та складна для оцінки

Попри своє надзвичайно швидке зросатння та поширення, соціальні мережі отримують дуже незначний відсоток рекламних бюджетів, порівняно з іншими медіа. Саме такими даними поділилися дослідники компанії Deloitte Touche Tohmatsu.

Deloitte прогнозує, що кількість користувачів соціальних мереж у цьому році перетне позначку в 1 мільярд і згенерує більше 2 трильйонів показів реклами. Втім, за даними компанії, прибуток, якого вдасться досягнути, тобто близько $5 мільярдів — це менше 1% глобальних витрат на рекламу. Окрім того, вартість за тисячу переглядів (CPM) продовжуватиме залишатися дуже низькою.

Автори дослідження стверджують, що доступ до персональної інформації користувачів, який подається рекламодавцям як щось неймовірно цінне, не так вже й суттєво впливає на ефективність реклами. А мільярди "лайків" (like) зовсім не обов'язково є свідченням реального наміру користувача здійснити покупку.

У Deloitte додають, що соціальні мережі можуть вивитися більш ефективними генераторами прибутку, якщо їх використовувати як платіжні платформи, або як "змішаний відділ електронної комерції", беручи комісію за онлайн-продажі.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC