НОВИНИ від 27.04.2011

Проблеми зворотнього зв'язку

Надання прозорого зворотнього зв'язку — один з фундаментальних аспектів управління. Втім, більшість менеджерів уникають зворотнього зв'язку, а коли й надають його, то роблять це вкрай неефективно.

Наскільки ж серйозними є проблеми комунікації? За даними нового дослідження, проведеного британськими спеціалістами, всього менше половини (45%) працівників регулярно отримують корисний зворотній зв'язок від своїх керівників.

Серед майже 1000 опитаних тільки близько половини (52%) працівників визнають, що менеджери надають їм чітке розуміння стандартів результативності і навіть менше — всього 42% — відчувають, що саме за цими стандартами відбувається їх оцінка.

Всього половина респондентів погоджуються, що їхні керівники здатні допомогти їм вирішити робочі проблеми і 37% говорять про бажання менеджерів говорити про "сильні сторони" підлеглих.

Як наслідок, відсоток персоналу, який готовий робити для компанії хоча б трішки більше, ніж від нього вимагається, надзвичайно низький — 11%. Дослідження свідчить про безпосередній зв'язок між низькою мотивацією та рівнем зворотнього зв'язку, який вони отримують від своїх менеджерів.

Джеймс Брук (James Brooke), керівник компанії Threshold, яка проводила дослідження, стверджує, що компаніям необхідно проводити обов'язкове навчання менеджерів та давати їм навички відкритої та прозорої комунікації з підлеглими. В іншому випадку персонал почуватиметься ізольовано та демотивовано.

"Працівники повинні відчувати, що вони можуть прийти до менеджера з будь-якими проблемами, пов'язаними з роботою і отримати від них зворотній зв'язок та допомогу", — наголошує Джеймс Брук.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1334


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua