НОВИНИ від 18.09.2006

10-ка проривних брендів

Опитування, проведене Landor Associates, в якому взяли участь близько 2000 компаній, виявило десять брендів, чия "сила" зросла найбільше за трьохрічний період. У колонці "здобута цінність" враховано фінансовий вплив потужності бренду на результати діяльності компанії, такі як продажі та прибутковість.

Нижче наведено список із 10-ти брендів, яким вдалося здійснити революційний стрибок власної популярності за останні 3 роки.

Назви брендів переможців Здобута цінність за 2002-2005 ($) Яким чином вони зуміли досягнути успіху
1. iPod 4,5 млрд. Створили спеціальний арсенал для фанатів
2. Viking 147 млн. Фокус на спосіб життя зі школами кулінарії та подорожами
3. Converse 298 млн. Дали змогу споживачам самостійно створювати дизайн взуття
4. Robitussin 51 млн. Створили новий тип упаковки, яка допомагає клієнтам лікуватися
5. Best Buy 1,4 млрд. Створили для клієнтів дружній інтерфейс
6. Kohl`s 1,2 млрд. Розвинули ексклюзивні партнерства
7. French`s 21 млн. Змінили дизайн упаковки та створили новий смак продукції
8. Geico 4,2 млрд. Гумористичний тип реклами має позитивний вплив на клієнтів
9. Dove 1,2 млрд. Позиціонують себе, як захисника жінок та дівчат
10. eBay 22,5 млрд. Навчають людей безпечно використовувати їхній сайт

За інформацією CNNMoney.com.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=817


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua