НОВИНИ від 18.09.2006


10-ка проривних брендів

Опитування, проведене Landor Associates, в якому взяли участь близько 2000 компаній, виявило десять брендів, чия "сила" зросла найбільше за трьохрічний період. У колонці "здобута цінність" враховано фінансовий вплив потужності бренду на результати діяльності компанії, такі як продажі та прибутковість.

Нижче наведено список із 10-ти брендів, яким вдалося здійснити революційний стрибок власної популярності за останні 3 роки.

Назви брендів переможців Здобута цінність за 2002-2005 ($) Яким чином вони зуміли досягнути успіху
1. iPod 4,5 млрд. Створили спеціальний арсенал для фанатів
2. Viking 147 млн. Фокус на спосіб життя зі школами кулінарії та подорожами
3. Converse 298 млн. Дали змогу споживачам самостійно створювати дизайн взуття
4. Robitussin 51 млн. Створили новий тип упаковки, яка допомагає клієнтам лікуватися
5. Best Buy 1,4 млрд. Створили для клієнтів дружній інтерфейс
6. Kohl`s 1,2 млрд. Розвинули ексклюзивні партнерства
7. French`s 21 млн. Змінили дизайн упаковки та створили новий смак продукції
8. Geico 4,2 млрд. Гумористичний тип реклами має позитивний вплив на клієнтів
9. Dove 1,2 млрд. Позиціонують себе, як захисника жінок та дівчат
10. eBay 22,5 млрд. Навчають людей безпечно використовувати їхній сайт

За інформацією CNNMoney.com.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua