НОВИНИ від 17.05.2012

Нестача комунікації — основна управлінська помилка

Accountemps: Нестача комунікації - основна управлінська помилка 41% фінансових директорів, які взяли участь в новому дослідженні, проведеному компанією Accountemps, визнали, що саме нестача комунікації між персоналом компаній та її менеджментом найчастіше виявляється основною помилкою управління. Нестача визнання та похвали опинилася на другому місці — про неї згадали 28% респондентів.

Фінансовим директорам було запропоновано дати відповідь на наступне запитання: "Яку помилку найчастіше здійснюють компанії при управлінні своїм персоналом?"

Відповіді розділилися наступним чином:

  • 41% респондентів відзначили нестачу комунікації між персоналом та менеджментом як основну проблему управління;
  • 28% назвали основною проблемою нестачу визнання та схвалення;
  • 11% — нестачу можливостей для навчання та розвитку в компанії;
  • 8% — нестачу гнучкості робочого графіку;
  • 6% — нестачу влади, яку мають співробітники;
  • 6% респондентів не дали відповіді на запитання.
Дослідження було проведене незалежною дослідницькою компанією та базувалося на інтерв'ю з 1400 фінансовими директорами — представниками компаній, в яких працює 20 або більше співробітників.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1409


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua