НОВИНИ від 17.05.2012


Нестача комунікації — основна управлінська помилка

Accountemps: Нестача комунікації - основна управлінська помилка 41% фінансових директорів, які взяли участь в новому дослідженні, проведеному компанією Accountemps, визнали, що саме нестача комунікації між персоналом компаній та її менеджментом найчастіше виявляється основною помилкою управління. Нестача визнання та похвали опинилася на другому місці — про неї згадали 28% респондентів.

Фінансовим директорам було запропоновано дати відповідь на наступне запитання: "Яку помилку найчастіше здійснюють компанії при управлінні своїм персоналом?"

Відповіді розділилися наступним чином:

  • 41% респондентів відзначили нестачу комунікації між персоналом та менеджментом як основну проблему управління;
  • 28% назвали основною проблемою нестачу визнання та схвалення;
  • 11% — нестачу можливостей для навчання та розвитку в компанії;
  • 8% — нестачу гнучкості робочого графіку;
  • 6% — нестачу влади, яку мають співробітники;
  • 6% респондентів не дали відповіді на запитання.
Дослідження було проведене незалежною дослідницькою компанією та базувалося на інтерв'ю з 1400 фінансовими директорами — представниками компаній, в яких працює 20 або більше співробітників.

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua