НОВИНИ від 04.09.2012

23% компаній кастомізують мовне навчання для лідерів

Цілком закономірно, що сьогодні спостерігається значне зростання попиту на лідерів, які володіють кількома мовами. Саме з такими даними знайомить нас глобальне дослідження, проведене компанією AMA Enterprise, участь в якому взяло більше 1000 компаній із шести континентів.

На даний момент близько 14% провідних глобальних компаній наймають на управлінські посади лише тих кандидатів, які володіють кількома мовами. В 2010-му році цей показник складав 10%.

Більше того, за всіма прогнозами такий попит на багатомовних менеджерів тільки продовжуватиме зростати. Зокрема, про це свідчить той факт, що сьогодні мовні курси для управлінців проводять вже 23%, порівняно із 10% у 2011-му році.

"Англійська сьогодні сприймається як домінуюча мова бізнесу в усьому світі, але таке сприйняття може змінитися", — пояснює Сенді Едвардс (Sandi Edwards), віце-президент AMA Enterprise.

Дослідження також виявило, що кастомізація програм глобального розвитку лідерів дещо скоротилася.

"Близько 40% провідних компаній у 2011-му році відзначали, що вони значно кастомізують зміст своїх програм глобального розвитку лідерів, — додає Едвардс. — В цьому ж році кількість програм з подібним рівнем кастомізації скоротилася до 23%".

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1434


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua