БІЗНЕС-ОСВІТА | World MBA Tour 16 листопада 2005 р.

Зростаючий попит на MBA у Центральній Європі

Показники відвідування нещодавніх заходів World MBA Tour у Центральній Європі підтвердили зростання попиту на бізнес-освіту. Виставки, проведені у Будапешті, Афінах, Стамбулі та Москві, відвідало на 30% більше людей, ніж минулого року, в той час як представники шкіл на першій виставці MBA у Києві повідомили, що вони були просто вражені величезним попитом (презентаційних матеріалів вистачило лише на половину події)!

Кандидати високого ґатунку — таким було головне враження представників шкіл під час виставки у Будапешті. На тутешній четвертій виставці World MBA Tour було більше 50-ти бізнес-шкіл цього року, більшість з них (13) представляли США. Відвідувачі були не лише з Угорщини, а й з сусідніх країн (Словакія, Румунія, Австрія, Хорватія та Чеська Республіка), їх досвід роботи, у середньому, складав 5-6 років, і це був дуже гарний старт для Центральної Європи 2005.

"Зараз у США існують чудові можливості працевлаштування", — пояснює Paul Danos, декан Tuck Business School, — наші іноземні студенти, включаючи представників Центральної Європи, закінчують тут програму MBA та здобувають чудові вакансії з чудовими гонорарами в США."

Міжнародний ринок праці стрімко розвивається. І не можна не відмітити, що багато людей, які в змозі задовольнити сучасну пропозицію працевлаштування, не могли б цього зробити без відвідування програм MBA.

Нові дані підтверджують різке зростання кількості кандидатів, що реєструються на проходження пропускного тесту до вступу в міжнародні бізнес-школи — GMAT®, зокрема, на 13.7% збільшилося реєстрацій в Угорщині, Греції, Туреччині, Росії та Україні.

П'яту виставку World MBA Tour в Афінах, де було представлено 70 шкіл, відвідали, в основному, молоді, але добре обізнані люди, потенційні кандидати на МВА. Судячи з результатів, інтерес до програм MBA у Греції зростає!

Цьогорічна виставка у Стамбулі зібрала 81-у бізнес-школу. Загалом, Туреччина стала основним джерелом міжнародних студентів МВА за останні роки, і ця тенденція, схоже, зберігатиметься протягом багатьох років. Потенційні студенти з Туреччини молодші, в середньому, ніж кандидати з інших країн, але чудово володіють англійською мовою та приходять на виставку добре підготовлені.

За словами Matt Symonds, міжнародний досвід MBA залишається ціллю для більшості аплікантів топових бізнес-шкіл, незважаючи на зростаючу кількість альтернатив у своїх країнах. Однією з основних причин цього є кращі можливості працевлаштування, які кандидати не можуть отримати, відвідуючи місцеві програми.

Michael Cronin (Wharton School) погоджується, що топові бізнес-школи все ще залишаються вибором молодих професіоналів. Він також відмічає, що у Wharton дуже серйозно ставляться до рівня аплікантів, шукають кращих з найкращих для навчання у своїх лавах. Щодо студентів з Центральної Європи, то вони привносять надзвичайно велику цінність у клас, так як представляють країни з великими соціальними, політичними та економічними змінами.

Якщо Ви бажаєте отримати інформацію про наступні виставки у Центральній Європі, будь ласка, заходьте на www.topmba.com.

За матеріалами www.topmba.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)