МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія

Підрозділ: Управління знаннями (Knowledge Management)

Статті (231)
Кейси / Краща практика (27)
Методичні посібники (2)
Фрагменти книжок (138)
Книги (243)
Семінари / Події (0)
Ресурси (24)

Статті

1. Як великі мовні моделі можуть змінити спосіб стратегування
19.09.2024 Екін Ільсевен (Ekin Ilseven), Ів Доз (Yves L. Doz)  
Як великі мовні моделі можуть змінити спосіб стратегуванняУ світі зростає відчуття наближення професійного апокаліпсису, оскільки різні аспекти управлінських ролей неминуче потрапляють під загрозу з боку великих мовних моделей (LLMs), таких як ChatGPT. LLMs дійсно замінюють управлінські завдання, прискорюючи рутинні дії — від форматування й очищення даних до впорядкування процесів пошуку...
звернень: 2035, відгуків: 0

2. Як перейти від стратегії до її втілення
21.06.2024 Томаш Чаморро-Премузік (Tomas Chamorro-Premuzic), Дарко Ловріч (Darko Lovric)  
Як перейти від стратегії до її втіленняТри з кожних п’яти компаній оцінюють свою організацію як слабку у виконанні стратегії. Якщо заглибитися в потенційні бар’єри на шляху реалізації, то можна виявити загальний брак розуміння різних чинників, що призводить до неминучих управлінських виправдань — «слабке керівництво», «брак талантів», «недосконалість процесів» тощо...
звернень: 4014, відгуків: 0

3. Ключові риси, які лежать в основі стратегічного мислення
26.04.2024 Ів Доз (Yves L. Doz), Кілі Вілсон (Keeley Wilson)  
Ключові риси, які лежать в основі стратегічного мисленняКлюч до успішного нагляду за майбутнім компанії та формування її стратегічного напрямку лежить у розвитку стратегічного мислення серед директорів та команд вищого керівництва. Незалежно від навичок, знань і досвіду, якими володіють директори та топ-менеджери, важливо, щоб вони були досвідченими стратегами...
звернень: 5468, відгуків: 0

4. Як створити свій «блакитний океан» за допомогою аналізу не-клієнтів
22.02.2024 В. Чан Кім (Chan Kim), Рене Моборн (Renée Mauborgne)  
Як створити свій «блакитний океан» за допомогою аналізу не-клієнтівМантрою бізнесу протягом останніх трьох десятиліть було «клієнт — понад усе». Проте зосередженість на утриманні та розширенні існуючої клієнтської бази часто призводить до більш тонкої сегментації та більшого пристосування пропозицій до вподобань клієнтів, що, ймовірно, приведе компанії до надто малих цільових ринків існуючої галузі. Мантра стратега «блакитного океану» — «спочатку не-клієнти»...
звернень: 6877, відгуків: 0

5. Перший крок на шляху до стійких організацій
03.11.2023 Екін Ільсевен (Ekin Ilseven)  
Перший крок на шляху до стійких організаційСтійкість організації неможливо виміряти заздалегідь. Кризи, за визначенням, виникають не лише через незнайомі, руйнівні та неочікувані події, але й через те, що безпосередні наслідки таких подій заплутуються та переплітаються зі складною динамікою організації. Організації є складними системами з різними компонентами, які взаємодіють у різний спосіб...
звернень: 7629, відгуків: 0

6. Ціннісні інновації для створення нового зростання
18.06.2023 Чан Кім (Chan Kim), Рене Моборн (Renée Mauborgne), Мі Цзі (Mi Ji)  
Ціннісні інновації для створення нового зростанняЧи ґрунтується ваша інноваційна стратегія на цінності? Чи орієнтуєте ви свою інноваційну діяльність на розкриття нового попиту покупців, чи ви просто ганяєтесь за авангардними технологіями? Маючи обмежені ресурси, компанії повинні залишатися виваженими та ефективними, коли йдеться про інвестиції в інновації...
звернень: 6636, відгуків: 0

7. Фрактальна стратегія
17.02.2023 Аріндам Бхаттачарія, Ханс-Пол Бюркнер, Ханс-Пол Бюркнер, Шарад Верма  
Фрактальна стратегіяРозглянемо такий сценарій. Зростання компанії — глобального виробника споживчих товарів — сповільнилося. На швидкозростаючих ринках вона втрачає частку на користь спритних та інноваційних місцевих фірм, незважаючи на свою перевагу в глобальному масштабі. У США її складна і громіздка матрична організація означає, що їй важко поширювати продукцію через великі платформи електронної комерції. Тим часом у Європі...
звернень: 5930, відгуків: 0

8. S.H.A.P.S. як імператив нової стратегії
27.12.2022 Майкл Гейл (Michael Gale)  
Чотири стратегії «перемоги» у кризу: ніколи не припиняйте грати в нападіМайкл Гейл (Michael Gale), автор бестселера Wall Street Journal та Amazon «The Digital Helix» («Цифрова спіраль»), партнер-засновник Inc.digital, який входить у топ-10 світових лідерів у сфері штучного інтелекту (Thinkers 360), вважає, що настав час змінити славнозвісний п’ятикутник Портера і пропонує поглянути на п’ять нових рушійних сил конкурентоспроможного управління...
звернень: 6116, відгуків: 0

9. Чотири стратегії «перемоги» у кризу: ніколи не припиняйте грати в нападі
05.11.2022 Крейг Вайлі (Craig Wiley)  
Чотири стратегії «перемоги» у кризу: ніколи не припиняйте грати в нападіЧи викликають у вас відчуття тривоги щодо сьогоднішнього бізнес-ландшафту ваші нещодавні розмови з іншими керівниками в поєднанні з останніми звітами про економічний вплив? Ви, безумовно, не самотні у своєму відчутті тривоги, що приходить із цілком реальною глобальною волатильністю, яку ми переживаємо. Однак у керівників компаній є можливість переосмислити те, як вони позиціонують свій бізнес...
звернень: 6731, відгуків: 0

10. Що ви втрачаєте зі своєю новою стратегією
24.07.2022 Наталія Вайс (Natalia Weisz), Роберто Вассоло (Roberto Vassolo)  
Що ви втрачаєте зі своєю новою стратегієюКоли стратегія компанії зазнає невдачі, то це часто пояснюють непередбачуваними змінами контексту. Проте більшість невдач, на думку Наталії Вайс та Роберто Вассоло, авторів нової книги «Strategy as Leadership: Facing Adaptive Challenges in Organizations» («Стратегія як лідерство: вирішення адаптивних завдань в організаціях»), є результатом досить передбачуваних проблем, включаючи один фактор, який постійно не беруть до уваги: роль і наслідки втрат ...
звернень: 8693, відгуків: 0

11. Розробка стратегії: чому варто надіти «культурні окуляри»
12.01.2022 Олександр Синько  
Розробка стратегії: чому варто надіти «культурні окуляри» Чимало компаній розробляють стратегії, але багато з них нереалізовані. Чому так виходить? Змінилася ситуація, неправильні цілі, не вистачає ресурсів або компетенцій. Є ще один фактор — це організаційна культура. Як вона пов’язана із реалізацією стратегій? І чому кожному менеджерові варто враховувати культуру компанії у своїх цілях і планах?...
звернень: 11984, відгуків: 0

12. Стратегія компаній у «новій нормальності»
19.11.2021 Марк Герлант (Marc Herlant), Стійн Шпіталс (Stijn Spitaels)  
Як створити висококласний сервіс у компаніїСвіт переживає одну з найбільших криз за останні роки, і вже стає очевидним, що «як раніше» не буде. Термін «New Normal» («нова нормальність»), запропонований у 2009 році Біллом Ґроссом і Мухаммедом Алі Ель-Еріаном, американськими фінансистами та економістами, актуальний знову. Хоча перший шок уже позаду, але справжня криза попереду, стверджують консультанти Ernst & Young Марк Герлант і Стійн Шпіталс. За таких змін старі методи й стратегії більше не працюють, адже неможливо розв’язати проблему на рівні її виникнення ...
звернень: 12339, відгуків: 0

13. KPI — фундаментальное понятие стратегического управления
14.01.2021 Владимир Савчук  
KPI — фундаментальное понятие стратегического управленияОчень часто KPI используется в контексте наиболее значимых для предприятия финансовых показателей. В то же время «значимость» — понятие в достаточной мере условное. Например, для финансового директора таких «значимых» показателей можно насчитать более сотни. Будут ли они в такой же мере значимыми для генерального директора или собственника? Условность такого выбора может быть устранена, если мы свяжем понятие KPI с конкретной целью, которая поставлена перед менеджментом...
звернень: 8303, відгуків: 0

14. Как зачать и родить… здоровую компанию
20.11.2020 Ицхак Адизес (Ichak Adizes)  
Как зачать и родить… здоровую компаниюКак определить на какой стадии находится ваша компания? Ни возраст компании, ни число сотрудников, ни размер выручки вам не дадут подсказки. Положение на траектории жизненного цикла зависит от двух параметров. Это самоконтроль и гибкость. У юной компании, как у ребенка, самоконтроля мало, а гибкости много. Период Расцвета — это достижение самоконтроля без потери гибкости. После прохождения периода Расцвета контроль достаточен, но компания начинает костенеть. Методология дает понимание, как продуктивно развиваться в направлении Расцвета...
звернень: 9080, відгуків: 0

15. Корпорация быстрого реагирования
25.09.2020 Аарон де Смет (Aaron De Smet), Франческо ди Марчелло, Яков Сергиенко  
Новые модели развития городов Публикуется с согласия редакции "Вестника McKinsey". Статья вышла в 34-м номере журнала. Полностью номер можно прочитать на сайте www.vestnikmckinsey.ru
Неповоротливые организации редко остаются успешными. Решительность и скорость помогают начинающим компаниям оказаться на гребне волны, но если они не добьются стабильности основополагающих процессов и структур, им будет трудно оставаться успешными в долгосрочной перспективе...
звернень: 8539, відгуків: 0

16. Десять стратегій виживання під час економічного спаду
16.04.2020 Сінді Піва (Cindy Piva)  
Десять стратегій виживання під час економічного спадуНіщо не може триває вічно. Бізнес функціонує в рамках економічних циклів і, рано чи пізно, опиняється в менш сприятливих умовах, — стверджує президент Thrive Business Strategies Сінді Піва (Cindy Piva). Найскладніше доводиться власникам і керівникам молодих компаній, оскільки їм ще не доводилося працювати в умовах економічного спаду, що робить їх бізнеси найбільш уразливими. Сінді Піва пропонує керівникам взяти на озброєння наступні стратегії, які допоможуть бізнесу втриматися на плаву в несприятливій економічній ситуації...
звернень: 7802, відгуків: 0

17. Моделі інформаційної економіки: скринінг, сигналінг та контрсигналінг
28.02.2020 Євген Пенцак, Strategic Business Review  
Моделі інформаційної економіки: скринінг, сигналінг та контрсигналінгФахівці зі стратегічного менеджменту кажуть, що у 1970-х бізнес нагадував гру в американський футбол своєю силою, натиском та рішучістю. У 1980-ті — баскетбол, коли потрібно було бути не тільки великим, але й швидким. А у 1090-ті бізнес вже почав нагадувати інтелектуальні настільні ігри: спочатку шахи, а потім і карти. Згодом керівники компаній навчались швидко пристосовуватись до нових правил гри. Виробничої ефективності вже було недостатньо...
звернень: 6680, відгуків: 0

18. ТРИЗ: немного о системном подходе
19.07.2019 Ирина Мельниченко, Strategic Business Review  
ТРИЗ: немного о системном подходеИнтерес бизнеса последние 30 лет был прикован к повышению эффективности: KPI, ROI, ускорение денежного потока заботили собственника в первую очередь. Изменения достигались через управление ресурсами: оптимизация процессов, новые подходы в управлении, разработка технологий и стандартов вела к удовлетворению потребностей собственника. Эра информатизации продиктовала нам необходимость и приоритетность управления информацией как ресурсом. Информация и время — самые ценные ресурсы на сегодняшний день...
звернень: 7132, відгуків: 0

19. Business Intelligence: новая парадигма стратегического управления
15.02.2019 Владимир Савчук  
Business Intelligence: новая парадигма стратегического управленияКомпании теперь не могут ограничиться лишь оперативным управлением и функциональным менеджментом как раньше. Сегодня им необходим инструмент долгосрочного планирования и управления, нацеленного на будущее. Таким инструментом является стратегический менеджмент. Одновременно с изменением внешней бизнес-среды изменяется и подход к стратегическому управлению. Мы привыкли, что стратегическое планирование происходит сверху вниз и его можно представить в виде некой стратегической пирамиды бизнеса: красивая миссия, чёткое стратегическое видение...
звернень: 6925, відгуків: 0

20. Как внедрить новую стратегию, не «подрывая» организацию изнутри
17.01.2019 Роберт Каплан (Robert Kaplan), Девид Нортон (David Norton)  
Как внедрить новую стратегию, не «подрывая» организацию изнутриНа протяжении практически всей истории бизнеса, стремясь максимально увеличить добавленную стоимость, корпорации искали идеальную комбинацию оргструктуры и стратегии. В ХІХ веке, в эпоху массового производства, компании достигали существенной экономии на масштабе, централизуя свои ключевые функции (операционную деятельность, продажи и финансы). Спустя несколько десятилетий, с переориентацией стратегии на диверсификацию бизнеса и выход в новые регионы, такие корпорации, как General Motors и DuPont, создали подразделения, в основу которых лег продукт либо регион...
звернень: 5642, відгуків: 0




МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua