БІЗНЕС-ОСВІТА | Проблеми бізнес-шкіл 30 листопада 2010 р.

З якими проблемами доводиться стикатися деканам бізнес-шкіл

Бували часи, коли саме по собі потрапляння на посаду декана провідної бізнес-школи могло бути прирівняне до виграшу в лотереї. Для щасливчика це означало хорошу оплату, престиж, можливість поєднувати теорію з практикою, займатися політикою навчального закладу і головне — почуватися досить безпечно на своїй посаді, стверджує Метт Симондс (Matt Symonds), засновник SymondsGSB та QS World MBA Tour.

Метт Симондс (Matt Symonds)
Метт Симондс
(Matt Symonds)
Економічна рецесія ж поставила все з ніг на голову. Сьогодні школам доводиться боротися за свій прибуток анітрохи не менше, ніж світовим корпораціям. Як наслідок, деканам доводиться займатися не лише своїми безпосередніми обов'язками, але й захищати роль бізнес-шкіл в очах потенційних студентів та роботодавців, які в майбутньому забезпечуватимуть їхніх випускників роботою.

Декани бізнес-шкіл, по суті, втратили останню свою перевагу — сьогодні вони не можуть почуватися безпечно на своєму робочому місці. Дослідження, проведене серед 40 топових бізнес-шкіл за версією Forbes показало, що кожна четверта школа змінила свого декана в 2008-му році. А у 38% шкіл теперішній декан знаходиться на посаді не довше 2 років.

Найдовше займати свою посаду вдалося декану Tuck School of Business Паолу Даносу (Paul Danos), який працює на ній з 1995-го року. Ось яким, на його думку, повинен бути успішний лідер бізнес-школи.

"Декан повинен утримувати баланс між інтересами та бажаннями кількох важливих учасників навчального бізнесу — студентами, викладачами та майбутніми роботодавцями, — стверджує він. — У школи повинен бути довгостроковий план, спрямований у майбутнє. Тільки так вона може претендувати на звання престижної. А декан повинен бути готовий донести інформацію про цю візію учасникам навчальної програми та показати, чому саме вона є правильною (найкращою для бізнесу)".

Філіп Хаспеслах (Philippe Haspeslagh), представник бельгійської Vlerick Leuven Gent Management School, з досвідом роботи у Стенфорді та Гарварді, говорить так: "Керувати бізнес-школою — означає керувати бізнесом, який перш за все повинен залишатися навчальним закладом. Дуже важливо переконати учасників факультету адаптуватися, оновлюватися та бути готовими до змін. Але робити це у традиційному корпоративному стилі не можна, адже йдеться про школу. Потрібен академічний підхід, компетенції, енергія та терпіння".

"Основний виклик, який постає перед будь-яким директором бізнес-школи, полягає в тому, щоб зуміти поєднати три критичні напрямки: академічний, бізнес-напрямок та інтерес суспільства. У кожного з цих напрямків є свої очікування та цінності. При цьому існує не так вже й багато людей, які здатні успішно поєднувати інтереси всіх трьох напрямків".

Паол Данос же переконаний, що однією з ключових навичок хорошого декана бізнес-школи є вміння пов'язувати між собою питання бізнесу та науки. "Мені доводилося бачити деканів, які були надзвичайно сильними в питаннях управління, не маючи при цьому фактично жодного наукового досвіду. Так само, як і чудових науковців з різними докторськими ступенями, які тим не менше були слабкими управлінцями. Нестача однієї або іншої компетенції, на жаль, часто створює проблеми".

За матеріалами "B-School Deans In The Hot Seat", Forbes.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Побудова системи оплати за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
24 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
30 січня 2018
Київ, Готель «Адріа»
Управління запасами: «ключ від сейфа, де гроші лежать» (Микола Іванов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Мир 3.0. Глобальная интеграция без барьеровМир 3.0. Глобальная интеграция без барьеров


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)