БІЗНЕС-ОСВІТА | Соціальні підприємці 29 вересня 2011 р.

Остання мода MBA: «відплив умів» у соціальні підприємства

Джерело: MBA Strategy

Остання мода MBA: «відплив умів» у соціальні підприємства Час від часу в бізнесі з'являється нове модне віяння, що захоплює уми світової еліти. Сьогодні це соціальне підприємництво, де серйозні керівники й керівники присвячують себе проблемам суспільства, сполучаючи етику і бізнес-підхід.

Чи є недоліки в цієї шляхетної моди? Очевидно, так. Бізнес-спільнота все більше стурбована "відпливом умів", коли кращі випускники бізнес-шкіл ідуть у такі підприємства, як Teach for America. Соціальні організації мотивують яскравих людей, звертаючись одночасно й до альтруїстичної, і до егоїстичної сторони. Вони дають можливість рятувати світ, одержувати від цього вигоду й відчувати власну важливість одночасно.

Цікавий той факт, що в серйозних соціальних підприємців часто досить слабко розвинені соціальні ж навички: вони попросту ігнорують владу, власницькі тенденції, політику, нарешті. Світоглядом вони нагадують економістів: для них будь-яка проблема — лише недолік ефективності. Але ж найчастіше проблеми зводяться саме до політики, тобто до вирішення конфлікту інтересів.

Хорошим прикладом може стати досвід колишнього канцлера шкіл Вашингтона Мішеля Рі (Michelle Rhee), чий вплив на політику міста ледь не коштував мерові його посади. Причина може бути в тім, що соціальні підприємці погано розбираються в справах влади й політики, вважаючи свої технічні навички й благодійні пориви достатнім набором для подолання "смуги політичних перешкод".

Можливо, причина не стільки в політичній некмітливості, скільки в гордій упевненості соціальних підприємців у своїй здатності перестрибнути політичний процес і довести всім можливим супротивникам власну правоту. У розпал скандалу з Enron у бізнес-школах почали робити сильний акцент на етиці. Можливо тепер, в еру соціального підприємництва, у бізнес-школах почнуть викладати основи політичного процесу, усвідомлюючи, що навіть найгеніальніші громадські благодійники теж можуть помилятися.

За матеріалами The Nonprofit Quarterly.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Образование против талантаОбразование против таланта
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)