ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'МММ: моделирование маркетинг-микса' (читати)



 <<  |  >>
 Відгук на 'МММ: моделирование маркетинг-микса' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2013-03-01 14:44:41

А де в залежності інвестиції-виручка (прибуток) параметри часового зсуву (time series). Очевидно, що отриманий прибуток та інвестований капітал не відносяться до одного звітного періоду. Для неказуального моделювання таких залежностей, а особливо факторного аналізу, за кордоном обов'язково або зважують емпіричні дані або вводять в специфіковану модель додаткову частину фактору часу.

 Теми Автор  Дата
 Відгук на 'МММ: моделирование маркетинг-микса' (читати)  нове
Володимир 2013-03-01 14:44:41 
 Відповісти на це повідомлення
 Ваше Ім'я:
 Ваш E-mail:
 Тема:
    

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC