ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Стан конкурентної переваги' (читати)



 Відгук на 'Стан конкурентної переваги' (читати)
Автор: Ivan
Дата:   2008-02-27 12:08:12

"Будь-ласка, наведіть будь-хто відомі вам стани конкурентної переваги)" Я так підозрюю Ви мали на увазі Будь-які? Якщо так та можу сказатинаступне:

Конкурентну перевагу у класичній економічній теорії поділяють на два рівні: нихзький та високий. До низького рівня відносять: дешеві ресурси (трудові, матеріальні тощо) а до високих (науковий потенціал, ноу-хау тощо). Проте, в частині того що низький рівень та високий рівень настільки вирізняються, то я не згоден, оскільки, в сфері ідентичних продукців, перевага саме в того виробника, який має нижчі операційні витрати, або змінні адже якщо розглядати доступ конкурентів на ринок, то максимізує прибуток саме той, хто надасть краще і дешевше сервісне обслуговування (товари тривалого використання) або дешевше їх доставить до споживача і менше затратить на торгову полщу для товарів першої необхідності.

Щодо науквого потенціалу, то ви павильно зазначили, що вихід нового продукту, це довготривалий процес, і момент виходу альтернативи може так і ненастати...

щодо адмін витрат і витрат на маркетинг, збут і все решта... то відповім вам з точки зору логістики: управляти матеріальними та нематеріальними потоками - це дуже корисно, але для того щоб вони рухались, то як мінімум потрібно щоб хто-небудь їх тягнув :))).

P.S. Я також задоволиней, що вийшла досить конструктивна розмова...

 Відповісти на це повідомлення
 Ваше Ім'я:
 Ваш E-mail:
 Тема:
  

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC