АКТУАЛЬНО: Інтерв'ю


1. Націлення штучного інтелекту на розв’язання найскладніших викликів суспільства
22.04.2024 strategy+business  David Andre

2. Чи перебуває технологія Web3 у пошуках своєї бізнес-моделі?
08.04.2024 Information Age  David Galea

3. Лідерський лікнеп: чому світові потрібна «школа для СЕО»
25.03.2024 McKinsey & Company  Jeff Sonnenfeld

4. 19 найкращих BizDev-ресурсів, щоб бути попереду ринкових трендів
19.02.2024 Forbes  Досвід експертів

5. Дорожня карта DX: як досягти успіху в цифровій трансформації
05.02.2024 CIO.com  David Rogers

6. Стратегії перемоги в новій екосистемній економіці
18.01.2024 McKinsey Insights  Venkat Atluri & Miklós Dietz

7. Шейла Шекар Поллак про роль креативу та інновацій у сучасному маркетингу
02.01.2024 Prophet  Sheila Shekar Pollak

8. Як Boston Dynamics намагається змінити світ за допомогою своїх надсучасних роботів
07.12.2023 strategy+business  Robert Playter

9. Наративи важливіші за цифри: розмова з CEO компанії Prezi
05.10.2023 Forbes  Jim Szafranski

10. Лідерство через зміни: інтерв’ю з CEO компанії Aegon NL
06.09.2023 McKinsey & Company  Allegra van Hövell-Patrizi

11. Цедал Нілі: «Припиніть відстежувати своїх співробітників і почніть нарешті їм довіряти»
24.08.2023 BCG  Tsedal Neeley

12. Том Девенпорт про реальний потенціал штучного інтелекту
27.07.2023 Chief Executive  Tom Davenport

13. Відносини, які варто будувати: підхід LEGO Group, орієнтований на людей
29.06.2023 McKinsey Insights  Loren Shuster

14. CFO як менеджер змін: опанування фінансової ролі в XXI столітті
15.06.2023 Forbes  Robert Bendetti

15. Талант — найкращий антидот проти невизначеності
25.05.2023 BCG  Allison Bailey

16. Уроки гостинності від ресторатора з мішленівською зіркою
11.05.2023 McKinsey Insights  Will Guidara

17. Нові правила: як лідери стають гнучкими в часи кризи
13.04.2023 Forbes  Bill Adams

18. Паоло Галло, Italgas: «Ми можемо управляти всім, що можемо виміряти»
30.03.2023 McKinsey Insights  Paolo Gallo

19. Людський бік інновацій: ключові риси справжніх інноваторів та інноваційних організацій
13.02.2023 Forbes  Mauro Porcini

20. Що рухає CX? Погляд на стратегії залучення та визначення пріоритетів клієнтів
16.01.2023 Forbes  Matt Gillin



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua