КОМЕНТАРІ | Менеджмент 1 листопада 2021 р.

4 міфи про хороший менеджмент, у які ми маємо припинити вірити

Колись традиційне сприйняття керівника було суворо авторитарне — або навіть тоталітарне — той, кого треба боятися. Але часи змінюються, а разом із ними й уявлення про те, яким насправді має бути хороший менеджмент.

Сьогодні ми бачимо хорошого менеджера як людину із сильним емоційним інтелектом (також відомим як високий емоційний коефіцієнт або EQ). Це означає, що він, разом з іншими якостями, має емпатію до своїх співробітників.

Із цією метою розгляньмо чотири міфи про хороший менеджмент, у які ми всі маємо припинити вірити.

4 міфи про хороший менеджмент, у які ми маємо припинити вірити

1. Роботу виконує посадовий титул

Ви не можете бути менеджером, якщо у вас немає титулу, котрий би підтверджував цю роль. Тобто — відповідної посади, і все це є в її описі. Більше того, якщо ви перейдете на керівну посаду, це автоматично зробить вас лідером.

Правда: ви все одно можете ефективно управляти та керувати незалежно від вашого титулу. Багато людей на ролях окремих співробітників розвивають відмінні управлінські навички задовго до того, як вони матимуть посаду у званні менеджера. Більше того, є багато людей із титулом менеджера, які не володіють необхідними лідерськими навичками. Зрештою, саме ваші якості роблять вас ефективним менеджером, а не конкретний титул, який у вас є.

2. Делегування означає відмову від контролю

Делегування — ознака слабкості. Покладаючи відповідальність на підлеглих, ви втрачаєте контроль за своїми проєктами. Ви також можете виглядати некомпетентним чи нездатним виконувати свої обов’язки.

Правда: делегування повноважень насправді є ознакою впевненості — як у власних силах, так і у здібностях ваших співробітників. Ви вибираєте найкращих людей із необхідними навичками для виконання роботи. Ви також даєте собі час зосередитись на потенційно складніших проєктах. Крім того, ви допомагаєте своїм співробітникам у їх кар’єрному зростанні, допомагаючи їм вчитися та застосовувати на практиці навички, необхідні для просування службовими сходами.

3. Видатний менеджер може вирішити будь-яку проблему

Якщо ви просунулися кар’єрними сходами і досягли статусу менеджера, ви зможете вирішити практично будь-яку проблему, яка зустрінеться на вашому шляху. Інакше ви б не були керівником, так? У найкращих менеджерів є дар — і вони і їхні команди роблять приголомшливу роботу.

Правда: насправді навіть воістину феноменальні менеджери стикаються з проблемами, з якими вони не завжди готові впоратися. І це нормально! І ви робитимете помилки, і члени вашої команди будуть помилятися. Ваш підхід до вирішення цих проблем — ось що вас відрізняє. Вам доручено виховувати та спрямовувати свою команду, допомагаючи їй розвинути навички вирішення проблем у міру їх виникнення. Більше того, вам потрібно усвідомлювати свої власні обмеження та обмеження вашої команди. Отримайте допомогу також і від своєї команди — часто ви можете спільно вирішувати проблеми.

4. Аби уникнути мікроменеджменту, ви маєте надати співробітникам повну автономію

Співробітники повинні мати свободу — можливість виконувати свою роботу без вашого втручання. Ви маєте використовувати hands-off підхід, дозволяючи членам команди «робити свою справу» без вашого втручання. Якщо вони зазнають невдачі, то й нехай — це можливість для навчання. Якщо ви втручатиметеся надто часто, то ризикуватимете отримати ярлик мікроменеджера.

Правда: делегування повноважень — це важливо, але для того, щоб бути чудовим менеджером, вам необхідно знайти баланс між наданням співробітникам певної незалежності та наданням рекомендацій, необхідних для виконання їхньої роботи. Не чекайте, поки до вас прийдуть співробітники — активно пропонуйте підтримку та ресурси. Дайте їм можливість досягти успіху, а якщо вони зіткнуться з труднощами — допоможіть їм із цим впоратися.

Коли ви все ж таки делегуєте повноваження, призначайте завдання відповідно до навичок, які мають співробітники, аби правильно виконати ці дії. Іншими словами, не давайте співробітникам проєкти, для яких вони не підготовлені — допоможіть їм набути цих навичок, перш ніж надавати їм надто високі обов’язки.

Визначення хорошого менеджменту значно змінилося в міру зміни самої природи ринку праці. Незалежно від того, чи є ви менеджером зараз або прагнете ним стати, переконайтеся, що ви розумієте якості, необхідні для ефективного керівництва, і не вірте міфам.

За матеріалами "4 Myths About Good Management We Need to Stop Believing", Fairygodboss.

Ілюстрація: iStockphoto



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
11-12 грудня 2021
Київ
KPI: матеріальна мотивація персоналу
11-12 грудня 2021
Київ
Трансформаційне лідерство у бізнесі
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Переваги поразокПереваги поразок
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)