КОМЕНТАРІ | Вирішення проблем 27 лютого 2015 р.

Чотири підходи Google до вирішення проблем

Джерело: Освіта.UA

Співробітники Google цінують компанію не тільки за безкоштовну їжу і обладнані області для сну.

Чотири підходи Google до вирішення проблем Компанію Google часто наводять як приклад ідеальної офісної культури. Багато компаній прагнуть почерпнути ідеї пошукового гіганта про те, як залучити до роботи співробітників і створити життєрадісну обстановку, яка змушує людей з ентузіазмом ходити на роботу.

Але Google може служити також прикладом того як підійти до вирішення проблем у компанії. У статті в Harvard Business Review, Грег Сетелл (Greg Satell), експерт з цифрової стратегії та інновацій, демонструє на конкретному прикладі культуру Google з рішення проблем.

Як свідчить історія, в 2002-му році співзасновник Google Ларрі Пейдж (Larry Page) повісив на офісній кухні Google роздруківки з результатами розробок системи контекстної реклами Google AdWords. У верхній частині він написав: «Ці оголошення — відстій».

«У більшості компаній такий жест міг би розглядатися як жорстоке зарозуміле публічне приниження невдалих співробітників за погану роботу, але не в Google, — пише Сетелл. — Насправді, цей незвичайний вчинок був демонстрацією довіри, яка розкриває складну проблему, і Ларрі знав, що його талановиті інженери захочуть її вирішити».

Тактика Пейджа спрацювала, і протягом декількох днів інженери Google покращили AdWords так, що система стала лідером контекстної реклами в світі. Сетелл вважає що, ключ в тому, що Пейдж зосередився на самій проблемі, а не на людях, які вирішують її. Він поділився чотирма підходами, чому це працює.

1. Люди хочуть зробити хорошу роботу

Співробітники не хотіли зіпсувати роботу, тому кричати на них через їх помилки безглуздо. Замість того щоб відправитися в рекламний відділ і кричати на співробітників, Пейдж просто озвучив проблему, розуміючи, що його співробітники, як люди, будуть мотивовані, щоб поправити справу.

2. Одна голова добре, а багато — краще

Повісивши роздруківку на кухні, Пейдж втягнув у вирішення завдання весь офіс, на відміну від однієї конкретної команди (рекламний відділ). Можливо, хтось не з рекламного відділу запропонує блискучу ідею. Одна голова добре, а дві — краще.

3. Люди краще працюють над завданнями, які їх цікавлять

Пейдж міг би адресувати проблему конкретним співробітникам, але замість цього він відкрив її для тих, хто був зацікавлений її вирішити. Це означає, що люди, яким більше цікаве питання, швидше принесуть покращення результатів.

4. Великі лідери створюють відчуття місії та цілі

Так, для співробітників важливо мати навички і талант, але це не дасть результатів, якщо вони не натхненні лідерами-ентузіастами, які можуть мотивувати їх. Йдеться про створення на роботі культури, яка надихає співробітників, щоб бути продуктивним і ефективним.

«Коли Пейдж прикріплював листки на кухні Google, він знав, що культура Google спрацює, — стверджує Сетелл. — Йому не потрібно було озвучувати що робити, тому що він вже створив компанію з місією і ціллю».

За матеріалами "4 Things You Can Learn From Google About Solving Problems", Inc.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)