Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Бренди і лідери 18 травня 2006 р.

Людина, яка має місію

Alan G. Lafley Alan G. Lafley прагне, щоб Procter & Gamble обслуговував споживачів у всьому світі. І це не лише слова — він серйозно про це думає.

Коли Lafley у 2000-му році вступив на посаду керівника P&G, компанія не мала анінайменшого уявлення, в який бік їй рухатися. Вона отримувала гроші завдяки деяким своїм найкращим брендовим продуктам і вкладала їх у нові напрямки бізнесу. Фактично, компанія розвалювалася, оскільки складалося враження, що вона абсолютно ні на чому не може сфокусуватися. "Ми не працювали, — говорить Lafley, — ми були завалені надлишковим капіталом та людськими ресурсами. Ми вибудували інфраструктуру на $50 млрд., але при цьому залишалися лише на рівні $38 — 39 млрд."

Lafley виявив, що людям не вистачає певної мети, напрямку, в якому вони змогли б рухатися. "Нам поталанило з дуже розумними і здатними до навчання людьми, які прекрасно розуміли, що їм слід робити кожного дня. І, тим не менше, вони не знали про ті речі, які дійсно мають значення", — стверджує Lafley. Саме тому новим керівником P&G було вироблено стратегію "На якому полі ми граємо?" у 2000-му році, коли він лише починав звикати до своєї посади. Ось які питання слід було собі задати:

  • Якою є стратегія зростання? "Першим вибором, який ми зробили, було фокусування на нашій ключовій галузі, — пояснює Lafley, — ми найкраще працюємо у тому бізнесі, який ми найкраще знаємо".
  • Якими є ключові бренди? Команда вирішила сконцентруватися на вибудуванні ключових брендів до $1 млрд. продажів у рік, або навіть більше. У 2000-му році P&G мала 10 брендів, які репрезентували половину її продажів і більше половини її прибутків.
  • На яких зі 160-ти країн, в яких присутня P&G, потрібно сконцентруватися найбільше? Новий стиль управління визначив, що 80% продажів припадає лише на 16 країн. Тому компанія вирішила зосередитися на своїх ключових брендах саме у цих країнах. Також Lafley ініціював просування P&G у ринки країн, які тільки почали розвиватися, такі як Китай, Росія, Бразилія, Мексика та Індія.

Інші ключові рішення стосувалися також інноваційної відкритої моделі компанії, відповідно до якої 50% нових ідей надходили до P&G ззовні, а не з середини.

Раптово, величезна компанія, яка завжди була широко розповсюдженою і знаною у світі, стала набагато простішою. "Ви можете зустріти працівників P&G де завгодно — в Індії, Венесуеллі, Франції чи Канаді, — стверджує Lafley, — і кожен з них зможе з легкістю відповісти Вам, що є стратегією його компанії. Це саме те, чого я і прагнув досягти".

Ще одним серйозним кроком вперед стало те, що Lafley почав викорінювати принцип: "Бос є основним споживачем і все, що робиться в компанії, робиться лише заради боса". Тепер, все, що робиться в компанії, повинно спрямовуватися на користь жінок, їхніх потреб та потреб їхніх сімей по всьому світі. "Вона" — це споживач продукції P&G.

Існує ще як мінімум три характеристики, властиві для Lafley:

  • Він переконаний, що лише живе спілкування може сформувати корпоративну культуру P&G. Це не означає, що від інтранету та всіляких інших високотехнічних засобів слід замовитися. Але всі вони, хоч і необхідні, не можуть замінити простого спілкування віч на віч.
  • Він керує організацією базуючись не лише на цифрах. План Lafley полягає в тому, що він намагається сфокусувати кожного на його місії. Якщо буде це, то фінансові результати не забаряться.
  • Він навчає персонал тому, як звільнитися від напруги при роботі. "Моя дружина навчила мене розслаблятися. Слід просто перебувати у абсолютному спокої, який би нічим не порушувався, ні радіо, ні телебаченням. Самозаспокоєння є надзвичайно важливим."

Коли студенти бізнес-шкіл спробують зрозуміти, яким чином Lafley досягнув своєї мети, вони без будь-якого сумніву продовжуватимуть вчити формальні управлінські механізми та процеси. Але, окрім цього, їм слід буде приділити більше часу таким концептам, як "фокус", "відчуття місії" та "сила особистості". Це і є ті риси, які допомогли Lafley воскресити 169-ти річного гіганта, компанію, якою він зараз керує.

Ярослав Федорак, за матеріалами Chief Executive.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)