Мета розробки сайтів Івано-Франківськ

09.08.2016

При здійсненні будь-якого наміру в життя найважливіше — це мати мету. А ще краще мати систему цілей, щоб було зрозуміло, куди йти, якщо проміжна мета досягнута. Навіщо вся ця філософія? Мета допомагає розуміти, до чого треба прагнути. Рух без мети часто призводить в глухий кут або в нікуди. Рухатися без мети — це все одно, що плисти на кораблі, не маючи кінцевої точки маршруту.

Якщо ви тільки збираєтеся проектувати сайт, то, перш ніж розробляти його, необхідно зрозуміти, для чого ви займаєтеся цим? Те ж саме стосується просування сайту. Перш за все, необхідно поставити перед собою і сформулювати мету, заради якої створюється і просувається сайт. Для комерційних сайтів такими цілями можуть бути:

  1. Отримання прибутку від продажів товарів (послуг) через сайт.
  2. Залучення партнерів за допомогою сайту
  3. Інформування та підтримка поточних клієнтів
  4. Отримання прибутку від розміщення реклами на сайті
  5. Чи не відстати від конкурентів, які вже мають свої сайти в мережі
  6. Створити сайт, який стане номер один у своїй тематичній ніші по відвідуваності, якості контенту, продажу
  7. Створити сайт, який буде продавати 1000 товарів в місяць і приносити прибуток в 100000 доларів на місяць.

Створити сайт, який відповідав би на всі питання клієнтів, тим самим розвантажити наш відділ по роботі з клієнтами від однотипних питань. Це нормально, якщо розробка сайтів івано-франківськ має на меті скоротити свій відділ по роботі з клієнтами шляхом створення сайту, зайшовши на який мій покупець відразу отримає відповідь на своє питання.

Іноді зустрічаються і більш «витончені» цілі:

  • Зробити сайт, щоб розмістити на ньому фото директора
  • Зробити 1 сторінку, що розповідає про успіхи нашої фірми
  • Створити сайт, такий же, як president.gov.ua
  • Зробити сайт, «щоб був»

Спробуйте відкласти на час читання. Візьміть аркуш паперу і сформулюйте перед собою мету. Бажано зробити це ще до створення сайту. Як тільки буде зрозуміла мета — стане простіше і зрозуміліше її реалізовувати.

Тепер від теорії перейду до практики. Спробую проілюструвати, як кінцева мета може допомогти при проектуванні і наступному просуванні сайту. Припустимо, у нас туристична компанія, яка продає 5 напрямків: Туреччину, Єгипет, ОАЕ, Чехію та Іспанію. І до сих пір немає сайту. І ми хочемо продавати 100 турів в місяць через сайт. І досягти таких показників ми хочемо через півроку після відкриття сайту. Коли ми розуміємо, чого ми хочемо, то можна скласти приблизний план дій. Отже:

  • Мета — зробити сайт, який буде продавати 100 турів в місяць
  • Етапи реалізації мети (завдання, які треба вирішити для досягнення мети):
  • Вивчити портрет нашого клієнта (вік, освіта, захоплення ітп)
  • Сформулювати ті питання, які зазвичай задають наші клієнти, купуючи тур, а також в процесі прийняття рішення про придбання туру.
  • Провести «мозковий штурм», написати всі питання на папері.
  • Спробувати скласти приблизну структуру сайту.
  • Подумати, які тексти потрібно розмістити, щоб сайт відповідав на максимум питань клієнта.
  • Знайти розробника сайту (бажано, гарного і недорого).
  • Віддати сайт в розробку.
  • Поки розробляється сайт продумати систему обслуговування клієнтів з сайту, щоб не втратити жодного клієнта.
  • З третьої спроби прийняти дизайн сайту.
  • З другої спроби прийняти сам сайт у розробника.
  • Знайти фахівця (компанію) з просування, яка зможе забезпечити вам 100 продажів на місяць через сайт.
  • Продумати методи відстеження ефекту від просування.