Історія торгівельної марки Dakine

21.12.2018

Рюкзак є найголовнішою річчю, без якої турист не може відправитися у похід. Сьогодні в Інтернеті та в магазинах можна знайти найрізноманітніші моделі спортивних рюкзаків від вітчизняних та закордонних виробників. Та жодна з цих компаній не може похвалитися тою популярністю, що є у фірми Dakine. Вона займається виробництвом вузькоспеціалізованих товарів, до списку яких входять у тому числі рюкзаки та інше спортивне екіпірування.

На сьогоднішній день компанія Dakine відома не тільки чудовою моделлю рюкзака Dakine Factor 22l. Для багатьох поціновувачів здорового образу життя цей бренд пов’язаний з фільмами про спортсменів, спонсорською допомогою талановитим райдерам, проведенням різноманітних екстрім-шоу.

Dakine Factor 22l

Початок історії

Втім, початок розвитку даної торгівельної марки був досить собі прозаїчним. Все почалося з хлопця на ім’я Роб Каплан. На острові Мауї (Гаваї) в 70-ті роки XX сторіччя серфінг був настільки ж масовим хоббі, як футбол нині десь у Лондоні. Каплан, який побудував на березі цього острову невеличку майстерню з виготовлення мотузок, що пов’язують ноги спортсмена та дошку для серфінга, просто опинився в потрібний час у потрібному місці. Його майстерня перетворилася на повноцінну лабораторію та магазин. Винаходи Роба тестувалися самим серферами.

В 1979 році Dakine стала вже досить відомою компанією. Вона ще не мала свого сайту, який нині можна відвідати за посиланням https://too.com.ua/ryukzaky-dakine.html (Інтернету все ж тоді ще не було), але вже орієнтувалася у своїй діяльності на попит та побажання покупців. Через п’ять років Каплан відкриває офіс компанії в містечку Худ Рівер, штат Орегон. Ця місцина примітна декількома льодовиками, Колумбійською ущелиною та найвищою у штаті горою Маунт Худ. Тобто зрозуміло, що містечко Худ Рівер не дарма прославилося як центр пішого туризму, велоспорту та серфінгу.

Dakine і туризм

Оцінивши масштаб потенціального прибутку, Каплан починає займатися  виробництвом різноманітних аксесуарів для туризму. За 15 років слава про цей бренд перейшла далеко за межі не тільки містечка Худ Рівер, а й усього штату. Компанія Dakine почала займати лідируючі позиції з виробництва та продажу чохлів для скейтингу та інших корисних аксесуарів для всіх, хто займається активним туризмом. З 1989 року під цим брендом починають випускатися на ринок рюкзаки. Модель Park Park від 1999 року стає взірцем для інших компаній, які займаються подібною діяльністю.

У подальші роки Роб Каплан активно модернізував процес виробництва, доповнював асортимент товарів новими одиницями, використовував нові технології. Рюкзаки від Dakine ставали все більш стильними та функціональними. Нині ця торгівельна марка є справжнім знаком якості у світі рюкзаків та туристичних аксесуарів.