SEO-просування як ефективний інструмент інтернет-маркетингу

29.08.2019

В умовах стрімко зростаючої конкуренції в комерційному сегменті українського сегменту інтернету особливо важливим є забезпечення високого та якісного цільового припливу відвідувачів на веб-ресурс. Проблема посилюється зростанням вартості просування з допомогою контекстної реклами. Посилення конкуренції спричиняє зростання ціни переходу на сайт («кліків» по ​​оголошеннях).

У такій ситуації власники інтернет-бізнесу шукають альтернативних шляхів. SEO просування сайтів набуває дедалі більшої актуальності та привабливості.

Що таке пошукове просування

SEO (Search Engine Optimization – «Оптимізація під Пошукові Системи» або «Пошукова Оптимізація») – це вид просування, що полягає у виконанні оптимізатором робіт, спрямованих на приведення веб-сайту замовника у відповідність до вимог алгоритмів ранжування пошукових систем, а також у підвищенні авторитетності ресурсу в інтернеті.

Отже, перший блок заходів – внутрішня оптимізація. Вона полягає в налаштуванні CMS, додаванні HTML-тегів та мета-тегів в електронні документи ресурсу, створенні або зміні контенту на більш якісний, який відповідає потребам відвідувачів.

Друга частка – зовнішня оптимізація. На цьому етапі робіт оптимізатор нарощує кількість якісних посилань на сторінки з інших авторитетних сайтів. Підшукуються максимально релевантні за тематикою та наповненням ресурси, які пошукові ресурси вважають «вагомими».

Переваги пошукової оптимізації

  1. SEO дозволяє залучити на сайт лояльних користувачів. Адже вони самі друкують пошуковий запит та самі вирішують, за яким посиланням переходити. Це, як правило, і є цільова аудиторія бізнесу. Саме відвідувачів із пошуку простіше всього перетворити на реальних клієнтів.
  2. Наявність сайту в топових позиціях пошукової видачі підвищує довіру до нього, та компанії-власника, бренду.
  3. Величезна аудиторія та не менші можливості залучення. На кінець 2018 року інтернетом користувалися 70% українців. Майже 22,5 мільйони за них використовують Google для пошуку інформації про компанії, товари, послуги.
  4. Якщо правильно розробити SEO-стратегію, трафік із пошукових систем може стати основним на сайті. Деякі інтернет-магазини доводять його частку до 70-80%.
  5. SEO дозволяє залучати потенційних клієнтів відносно дешево.
  6. Результати пошукової оптимізації працюють на користь сайту значний проміжок часу.
  7. Роботи розтягнуті в часі й не вимагають витрати значної суми одноразово.

Недоліки SEO

  1. Ефект від проведеного комплексу робіт проявляється не одразу. І цей термін може коливатися від пари тижнів до півроку й більше.
  2. Кваліфіковані аудит, проектування стратегії та роботи з оптимізації коштують недешево.
  3. Багато некваліфікованих спеціалістів пропонують свої послуги. Непрофесійне втручання може не лише призвести до позитивних наслідків, а й наразити ресурс н санкції з боку пошукових систем.
  4. Є заманливі «сірі» й «чорні» методи оптимізації. Проте перспективний результат від них може виявитися меншим, ніж ризик потрапити під фільтри. За яких іноді простіше створювати новий сайт, ніж чекати відновлення позицій.

Що дає SEO бізнесу

Сьогодні успішний інтернет-бізнес без якісного пошукового просування неможливий взагалі. З досвіду команди Luxeo, грамотна та планомірна оптимізація – це гарантія безперервного потоку зацікавлених відвідувачів, яких легко конвертувати в покупців чи клієнтів. Крім того, саме СЕО дозволяє підвищити авторитетність та впізнаваність бренду, формувати довіру споживачів до товарів та послуг.