Як працює контекстна реклама?

18.09.2020

На зміну простій рекламі минулого прийшло нове покоління маркетингових методів, які грунтуються на індивідуальному підході до кожного потенційного клієнта. Інтернет-простір зараз — поле великої конкуренції, перенасичений різноманітною інформацією. Щоб «достукатися» до свого майбутнього покупця, вам доведеться зрозуміти, як працює контекстна реклама.

Що таке контекстна реклама?

Суть такої реклами зрозуміла з назви — це пропозиція, яка подається в контексті. В нашому випадку — в контексті зацікавленості конкретним користувачем пропозиціями, які схожі на ваші. Сучасні алгоритми пошукових систем зараз дозволяють збирати величезну кількість інформації про користувача — його переваги, інтереси, сфери діяльності (це можна побачити, розібравши, як працює google adwords і подібні сервіси від інших пошукових систем).

Звичайне рекламне оголошення — це постріл з гармати по горобцях. Маркетолог в такому випадку може тільки гарантувати перегляд, а то, наскільки він буде ефективний, нікому заздалегідь не відомо. Очевидно, що жіночий одяг або косметика не будуть цікаві чоловікові середніх років, який заробляє ремонтом авто — його перегляд реклами не принесе ніяких продажів.

Щоб уникнути таких ситуацій, є наступна схема співпраці з пошуковими системами:

  1. Рекламодавець або його представник реєструються в системі і починають поширювати рекламу з її допомогою — докладніше про це можна дізнатися, розібравшись в тому, як працює реклама гугл.

  2. Сервіси пошукової системи, у яких є доступ до даних користувачів, починають виділяти рекламі найбільш відповідні місця. Наприклад, рекламу сковорідок покажуть відвідувачеві кулінарних форумів і активному покупцеві посуду, а пропозиція приєднатися до кешбек-сервісу — тому, хто активно цікавиться системою повернення бонусних коштів.

  3. Користувач, побачивши корисну для себе рекламу, переходить по ній і створює трафік або навіть продаж.

Спеціальні рекламні сервіси від пошукачів повністю безкоштовні, а навчитися користуватися ними може хто завгодно. Система працює не тільки точково (за принципом «користувач/його інтереси і запити/відповідна реклама), але і більш широко — реклама електротехніки транслюється на відповідних сайтах і т.д.

Чому вам варто перейти на контекстну рекламу в Гугл?

Це дуже вигідно, тому що більше не доведеться шукати аудиторію наосліп — алгоритми пошукової системи «зведуть» вас з дуже високою точністю. Вже зараз система працює відмінно, відшукуючи як прямо зацікавлених покупців, так і тих, хто цікавиться суміжними областями, але теж можуть додати вам трафіку.

Основні переваги:

  1. Більш ефективні продажі. Все просто — чим більш зацікавлена людина приходить на сайт з реклами, тим більша ймовірність, що вона щось купить. Навіть якщо ні, то вона створить попит на сайт, піднявши його в пошуку.

  2. Вартість маркетингу знизиться. Так як реклама буде більш ефективною, вам доведеться менше на неї витрачати.

  3. Поступовий набір аудиторії, в якій будуть переважати теплі і гарячі ліди. Зацікавлені в вашій пропозиції люди створять більш живий трафік, який дасть кращий результат.

Потрібна якісна контекстна реклама в Гугл? Звертайтеся в компанію www.bestmarketing.com.ua/ua/ — тут ви отримаєте не тільки повний спектр послуг з маркетингу, а й консультації, які допоможуть надалі діяти ефективніше і отримувати максимум від реклами.