РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 серпня 2006 р.

Найкраще обличчя: Чому компаніям слід покращувати свій сервісний інтерфейс для клієнтів

Best Face Forward: Why Companies Must Improve Their Service Interfaces with Customers

Сьогодні набагато більше, ніж будь-коли, успіх залежить від того, наскільки вдало компанії взаємодіють зі споживачами. Опираючись на навички спеціалістів та підтримуючи їх новітніми технологіями, найкращі менеджери все частіше звертаються по допомогу машин, які б зробили їх роботу більш ефективною. Технології фактично починають виконувати адміністративні функції з питань взаємодії із клієнтами, вони стали причиною революції у сфері обслуговування.

У своїй книзі „Найкраще обличчя” (Best Face Forward) Jeffrey F. Rayport та Bernard J. Jaworski доводять, що найголовнішим завданням автоматизації адміністраційних функцій є потреба зберегти баланс між інтерфейсами, які підтримуються людьми та тими, які є автоматизовані. Це дасть змогу перевершити сьогоднішній рівень діяльності та обслуговування. Базуючись на розгорнутому дослідженні сучасних тенденцій, книга пропонує дієві практики для вибудування взаємодії між людьми та технологіями у сфері обслуговування клієнтів.

Попри те, що сервісне обслуговування традиційно належало до компетенції людей, автори намагаються довести, що використання технологій у цій сфері може призвести до покращення результатів. Автоматизоване обслуговування клієнтів може стати конкурентною перевагою компанії, оскільки його набагато легше контролювати та прогнозувати його діяльність. Наприклад, технологічні інтерфейси обслуговування, такі як банкомати, автоматичні кіоски, веб-сайти, автоматизовані телефонні системи, дають споживачам набагато більше можливостей та самостійності.

Книга надає читачам детальну інформацію, яким чином можливо створити подібну систему у конкретній компанії. В ній присутні також корисні поради щодо того, як створити найкращий інтерфейс, яким би було зручно користуватися. Слід звернути увагу на те, що впровадження таких інтерфейсів, окрім забезпечення конкурентної переваги, може допомогти компанії скоротити рівень витрат, адже машини завжди дешевші, ніж люди.

Ярослав Федорак, за матеріалами Barnesandnoble.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)