Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 липня 2007 р.

Перемагає той, хто володіє кращою інформацією

Competing on Analytics: The New Science of Winning

У своїй новій книзі "Змагання аналітики: Нова наука перемоги" (Competing on Analytics: The New Science of Winning), Том Давенпорт і Джин Харіс (Tom Davenport, Jeanne Harris) розповідають, яким чином успішні компанії стратегічно використовують дані та інформацію, інформаційні технології, моделі прогнозування та управління, яке базується на фактах, для перемоги над конкурентами. Якщо колись і були сумніви, що перемагає той, хто володіє найбільш якісною інформацією — то сьогодні вони остаточно розвіялися.

Аналітика як стратегічний диференціатор

До недавнього часу компанії більше займалися аналізом історичних даних, ніж розробкою аналітичних моделей прогнозування для прийняття рішень. Скажімо, виробник міг використати інформацію кількарічної давності для покращення якості продукту. Проте такий підхід не має жодного відношення до стратегії — інформація не використовується як стратегічний диференціатор.

Настав час серйозно замислитися, яку ще користь ми здатні отримати із наявної у компанії інформації. Дослідження, проведене компанією Accenture виявило, що успішні бізнеси, що стабільно показують кращі результати ніж їхні конкуренти, вдвічі частіше використовують доступну їм інформацію у стратегічних цілях.

Для прийняття важливих рішень керівники все більше покладаються на інформаційні технології. Понад 30% менеджерів вищої ланки, які взяли участь в опитуванні Accenture, проведеному в 2006-му році, ствердили, що використовують інформаційні технології для "підтримки прийняття рішень та аналітики". Ще чотири роки тому лише 19% респондентів погоджувалися із цим твердженням.

Інформаційний надмір

Аналіз даних існує з давніх давен. Проте особливу увагу на нього почали звертати лише у 1960-их роках, коли з'явилися перші комп'ютери, які могли допомогти людині у прийнятті рішень. Статистичний аналіз поширився у 1970-их роках, разом із появою перших комп'ютерних програм. На той час ще не йшлося про стратегічне використання отриманої інформації.

З часом ситуація змінилася. Сьогодні ми перейшли від нестачі інформації (коли вважалося — "знання — це сила") — до інформаційного надміру. По суті компанії володіють такою кількістю даних, що навіть не знають, що з нею робити. Ми більше не говоримо про мегабайти — тепер інформація вимірюється терабайтами. Скажімо інформація відділу продаж гіганта роздрібної торгівлі Wal-Mart налічують 583 ТВ. При цьому ще в 2006-му році вся бібліотека американського конгресу поміщалася на диску розміром приблизно 20 ТВ.

Водночас на компанії тисне потреба виділятися серед конкурентів. Організації, які роблять ставку на інноваційну діяльність, дуже швидко виявляють, що пів-світу вже встигло скопіювати їхній винахід. Життєвий цикл продукції швидко скорочується, в той час як очікування споживачів продовжують зростати. Тому діяльність компаній вимагає від топ-менеджерів надзвичайно розумних та добре проінформованих рішень. Без аналітики тут не обійтися.

Чотири основні принципи

Успішні компанії розуміють, що сама по собі технологія не гарантує якісної аналітики. Звісно, для підсилення ефективності прогностичних технік, таких як моделювання, прогнозування та оптимізація, ключові гравці ринку використовують можливості ІТ-інструментів. Проте, вони ніколи не забувають про чотири основних принципи успішного використання інформації:

  • Лідери розуміють, "навіщо це потрібно". Широкий аналітичний підхід вимагає суттєвих змін всередині компанії, її культурі, поведінці та навичках. Єдиним справжнім керівником організації є генеральний директор. Якщо він не розуміє, чому інформація повинна бути стратегічним рушієм, тоді компанія ніколи не стане ключовим аналітичним гравцем на ринку.

  • Люди люблять цифри. По суті, в компанії повинна існувати особлива культура, яка базується на фактах. І вона повинна діяти не лише всередині організації, але й розповсюджуватися на колег, постачальників і т. п. Тому дуже важливо, щоб персонал компанії не лише розумівся на числах, але й любив працювати з ними. Іноді це вимагає додаткових інвестицій у тренінги, навчання та ін.

  • Процеси в компанії повинні базуватися на фактах. Повинна існувати лише "одна версія правди". Оцінки та виміри не повинні перекручуватися та інтерпретуватися по-різному.

  • Технології повинні повністю відповідати потребам компанії та накопичувати лише "правильні" дані. Сьогодні немає ніяких проблем із комп'ютерними потужностями. Величезна кількість програмного забезпечення також доступна компаніям. Єдиний виклик полягає у потребі відбору найбільш придатного та "правильного" забезпечення, яке ефективно працюватиме у структурі компанії.

Хороша новина для тих, хто прагне стати аналітичними асами — вже зараз вони володіють більшістю необхідної інформації. Їм залишилося тільки обрати правильний інструментарій для її опрацювання. Вихід на стабільну систему опрацювання даних зазвичай займає близько 18 місяців. Тому варто поспішити.

Ярослав Федорак, за матеріалами "Forget the toys — it's the guy with the best data who wins", Accenture.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)